Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 For snart 20 år siden gjorde min daværende kjæreste det slutt med meg. Planen var at han skulle flytte til meg den uka, men han fikk kalde føtter etter å ha flyttet det første lasset. Jeg ga ham beskjed om å komme og hente sakene sine og det gjorde han etter noen uker, men han tok ikke med seg alt. Blant annet sto det igjen en eske med krystallglass, fat og desertskåler som han hadde arvet. Andre ting var gamle klær ol. Jeg ba ham komme å hente resten av sakene sine, men det gjorde han aldri. Klærne og det jeg anså som "søppel" kastet jeg etter en stund, men krystallet har jeg beholdt og etter hvert tatt i bruk. Kan jeg egentlig si det er mitt nå eller forblir det min x sin eiendom som han i teorien kan kreve tilbake når som helst? Anonymous poster hash: 94822...75c
Daquiry Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Etter 20 år tror jeg du trygt kan kalle det ditt!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Ett år etter utflytting er regel. Alt som står igjen i en leilighet etter det kan kastes eller sees på som ditt eget Så disse glassene har vært dine i 19år nå, ta de opp av esken og ta deg en skål Om du ikke har fryktelig lyst å få kontakt med denne mannen da? Da er vel dette et fint påskudd Anonymous poster hash: 52fbd...8bb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Ett år etter utflytting er regel. Alt som står igjen i en leilighet etter det kan kastes eller sees på som ditt eget Så disse glassene har vært dine i 19år nå, ta de opp av esken og ta deg en skål Om du ikke har fryktelig lyst å få kontakt med denne mannen da? Da er vel dette et fint påskudd Anonymous poster hash: 52fbd...8bb Hvor står denne regelen hen? Anonymous poster hash: 07df6...99c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Ett år etter utflytting er regel. Alt som står igjen i en leilighet etter det kan kastes eller sees på som ditt eget Så disse glassene har vært dine i 19år nå, ta de opp av esken og ta deg en skål Om du ikke har fryktelig lyst å få kontakt med denne mannen da? Da er vel dette et fint påskudd Anonymous poster hash: 52fbd...8bb Hvor står denne regelen hen? Anonymous poster hash: 07df6...99c https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1999-03-26-17 Anonymous poster hash: 52fbd...8bb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Ett år etter utflytting er regel. Alt som står igjen i en leilighet etter det kan kastes eller sees på som ditt eget Så disse glassene har vært dine i 19år nå, ta de opp av esken og ta deg en skål Om du ikke har fryktelig lyst å få kontakt med denne mannen da? Da er vel dette et fint påskudd Anonymous poster hash: 52fbd...8bb Jeg har brukt dem i mange år. De står i skapet blant mine andre ting. Jeg kom bare til å tenke på det etter å ha brukt dem nå i selskaper i julen.Jeg har ikke noe ønske om kontakt med x'en igjen. Anonymous poster hash: 94822...75c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Ett år etter utflytting er regel. Alt som står igjen i en leilighet etter det kan kastes eller sees på som ditt eget Så disse glassene har vært dine i 19år nå, ta de opp av esken og ta deg en skål Om du ikke har fryktelig lyst å få kontakt med denne mannen da? Da er vel dette et fint påskudd Anonymous poster hash: 52fbd...8bb Hvor står denne regelen hen? Anonymous poster hash: 07df6...99c https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1999-03-26-17 Anonymous poster hash: 52fbd...8bb Sier ikke noe om løsøre som en aldri har hentet. Anonymous poster hash: 07df6...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå