Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært bort hos familie fram til i går, så i dag er det utpakking, rydding, vasking av klær. Utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: 787fc...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder gjestene ut av huset... Har hatt fullt hus fra 22 DES til i dag, så nå skal det bligodt å finne tilbake til det vanlige.

Vasker klær, støvsuger, rydder og prøver å få oversikt over tingene mine...

Anonymous poster hash: f536f...42f

Skrevet

Sitter og gynger baby i håp om at hun sovner snart. Hun på 5 spiller brettspill med seg selv😂

Så skal jeg ,baby og 5åring på butikken etterhvert.

Mannen på jobb og 10åringen skal sove hos farmor og farfar.

Skal lage vafler litt senere og pizza til kvelden.

Skrevet

Et sykt barn hjemme, et i bhg. Har vært på butikken og handlet mat. Satt på en oppvaskmaskin. Har det helt utrolig rotete (lagt syk noen dager nå, så har ikke hatt ork til å rydde mer enn det nødvendigste). Masse klær som er klare til brettene. Men med sykt barn hjemme er det noen som trenger oppmerksomhet så da må det bare bli liggende litt til.. Noe av det 😊

Ikke hatt besøk, bare vært på besøk, men barna er ikke så flinke på å rydde enda. Skal jobbe med det fremover 😉

Anonymous poster hash: fe693...98d

Skrevet

Sitter i bilen og venter

Anonymous poster hash: 67284...ab9

Skrevet

Jeg sitter i godstolen foran vedovnen med datamaskinen på fanget. Har tømt oppvaskmaskinen og satt på en maskin med klær.

Vi skal snart avgårde og handle og gjøre et par ærend og hente en hestehenger, så samler ltt varme :P

Skrevet

Er på jobb. Skal sitte her i 12 timer idag og er dødstrøtt allerede 😩 Ferien har gjort sitt med døgnrytmen :P

Anonymous poster hash: a4db7...d7a

Skrevet

Ligger i senga...

Anonymous poster hash: 79e5b...1e3

Skrevet

Vasker sengetøy (dvs det er vel ikke noe JEG GJØR, men noe vaskemaskinen gjør!!)

Krangler på fora ;)

Planegger resten av dagen.

Anonymous poster hash: 22f44...87c

Skrevet

Ligger på sofaen og dibber mens jeg venter på at babyen skal sovne og vaskemaskina bli ferdig med klærne. Vurderer å duppe av litt mens 5åringen ser barne-tv soden nettene har vært ekstremt urolige over lenger tid nå. Hadde glatt sovnet om mannen hadde vært hjemme.

Anonymous poster hash: 9ad44...d85

Skrevet

Ligger i sengen, skal sove litt før vi skal på fest.

Anonymous poster hash: 172a8...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...