oslofrk Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Søppelbøtte, bleier og varmekabler er en grusom kombo! Jeg synes det er styr å løpe ut med hver tissebleie. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Tissebleier kaster jeg i søpla på kjøkkenet, bæsj går jeg ut med. Har en rull med sorte små poser (hundeposer) som jeg putter brukte bleier i og knyter igjen. Du kan jo evt sette bleiesøppelbøtta et annet sted enn på varmekablene i gangen, på gangen kanskje Anonymous poster hash: 3522d...128
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Ja, det stinker. Men det er ikke aktuelt å gå ut med hver bleie her i alle fall! Har lært meg en teknikk med å åpne spannet og kaste bleia så raskt som mulig, og så trykke lokket hardt igjen. Pust med munnen! Det hjelper litt å bruke hundeposer. Og tøm spannet hver kveld. Anonymous poster hash: 808d6...7c0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Bruk hundeposer på de så lukter det ikke like intens, sett bleiebøtta i gangen/boden eller på terrassen... Anonymous poster hash: 7f6cb...add
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Jeg kastet tissebleie i bosset og kastet vær kveld. Bæsjebleier tar jeg i hundeposer og kaster ut med en gang Anonymous poster hash: c5de6...46a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Bleiene som ligger nederst i bøtta legger jeg i hundeposer, samt bæsjebleier. Tissebleier ellers hiver jeg i bøtta. Bruker ei vanlig 10L vaskebøtte som søppelbøtte på badet. Tømmer denne hver dag. Har aldri opplevd lukt, kun om jeg har glemt å tømme bøtta på kvelden. Har i tillegg tvillinger, så gidder ikke løpe ut med alle bleiene i løpet av en dag😛 Anonymous poster hash: cd44b...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå