Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Driter dere rett som det er med lyd og lukt i trange leiligheter med andre tilstede? Hva med en mann du nettopp har møtt/dater? Har så sperrer jeg, men er overbevist om at jeg produserer et tonn mer luft enn normalt samt drittlukta fra helv*** Anonymous poster hash: aa4d4...d66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Jeg liker det ikke, men må jeg så må jeg! Lyd kan man kamuflere.. Værre med lukt;-) men alle bæsjer jo!! Helt normal kroppsfunksjon;-) Anonymous poster hash: 0c8e1...3fa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har store problemer med det og jeg har lært meg et triks for å unngå lukta. Trekk opp med en gang du har bæsjet, altså før tørk. Om du er redd for at noen hører deg trekke opp to ganger så snyt deg før omgang nr to Vask hendene før du snyter deg da Jeg bruker bare litt papir på knappen så jeg ikke må vaske hendene på nytt Anonymous poster hash: bd578...326
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Og vask hender etter du snyter deg. Tror uansett ikke mange sitter å hører på hva du gjør inne på toalettet Anonymous poster hash: bd578...326
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Jeg like det ikke, men blir så fort forstoppet, at jeg velger det minste av to onder... Anonymous poster hash: 31d7c...c00
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Som regel lukker jeg døren til toalettet før jeg setter meg. Det er nok til å hindre lyd og lukt. Anonymous poster hash: 6497f...776
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Selvfølgelig, Hva skal du heller gjøre? Ødelegge en fin kveld og gå hjem? Om jeg ikke hadde turt å bæsje der jeg er hadde jeg blitt ensom. Er jeg hos folk med to dier bruker jeg den som er lengst unna der vi sitter. Er jeg virkelig så rar at jeg burde bare være hjemme og ikke gjøre noe uten for husets 4 vegger? Anonymous poster hash: 3de4a...7cc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Jeg bæsjer kunn hjemme, må være alene i etasjen og ingen kan komme opp eller ned. Har holdt meg i over en uke på diverse ferier og leirer Anonymous poster hash: 2a491...aa2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har en venninne som konsekvent sitter med døra på vid gap når hun bæsjer, også i mitt hus😱 hun sitter å skravler og trøkker, og jeg blir sprø! Jeg smeller igjen døra hver gang, hun bare ler og sier jeg er så prippen🙈 Oh bra vi alle er forskjellig! For jeg bæsjer ikke en gang i mitt eget hus om det er besøk her. Her om dagen MÅTTE jeg på do på jobb, fant en parfyme på do, og sprayet ned do og hele butikken, DET var jo ikke et sjakktrekk! Den ekle lukta blandet seg med den enda mer motbydelige parfymen, og lukta spredde seg sakte i hele butikken. Jeg stod der rød som en tomat🙊😷💩🙉 Anonymous poster hash: 0a665...40c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #10 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har en venninne som konsekvent sitter med døra på vid gap når hun bæsjer, også i mitt hus😱 hun sitter å skravler og trøkker, og jeg blir sprø! Jeg smeller igjen døra hver gang, hun bare ler og sier jeg er så prippen🙈 Oh bra vi alle er forskjellig! For jeg bæsjer ikke en gang i mitt eget hus om det er besøk her. Her om dagen MÅTTE jeg på do på jobb, fant en parfyme på do, og sprayet ned do og hele butikken, DET var jo ikke et sjakktrekk! Den ekle lukta blandet seg med den enda mer motbydelige parfymen, og lukta spredde seg sakte i hele butikken. Jeg stod der rød som en tomat🙊😷💩🙉 Anonymous poster hash: 0a665...40c Er ikke helt ukjent fenomen det der 🙊🙊 Anonymous poster hash: aa4d4...d66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #11 Skrevet 28. desember 2015 Tror dere som bæsjer overalt umulig kan ha så grusom drittlukt som meg !! Hoho Det virkelig stinker og siver ut av alle sprekker.. Lukta forsvinner ikke før etter en time eller noe.. Anonymous poster hash: aa4d4...d66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #12 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har kronisk forstoppelse. Og hver eneste bæsj, som vil komme ut, er hjertelig velkommen. Samme hvor jeg er. Og holder jeg meg, så er det godt mulig den ikke vil ut igjen. Anonymous poster hash: f89a4...64d
Smil92 Skrevet 29. desember 2015 #13 Skrevet 29. desember 2015 Legger alltid papir i do for å dempe lyd. Ellers sprayer jeg etter meg hvis jeg har muligheten. På store sentere hvor det er folk i sidebåsen så løper jeg bare ut 😜 må jeg så må jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #14 Skrevet 29. desember 2015 Hvis jeg har møtt en potensiell livspartner så må han jo forholde seg til at jeg ikke er en dukke, men at jeg kommer til å gå på do minst en gang pr. dag i rimelig mange år fremover. Så takler han ikke at jeg har naturlige kroppsfunksjoner, da er han ikke en mann jeg orker å leve med uansett Jeg tapper raskt ned, slik andre har nevnt, da blir det minimalt med lukt. Og til dere som sliter med virkelig ille lukt - finn ut hva som ikke fungerer med magen deres. Som regel er det noe som kan rettes med kostomlegginger og tilskudd av gode tarmbakterier. Anonymous poster hash: 68c65...e25
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #15 Skrevet 29. desember 2015 Jeg gjør meg ferdig så raskt at folk ikke tenker at jeg kunne ha bæsja på så kort tid. Heldigvis lukter ikke bæsjen min så mye. Mannen pleier å kødde med at jeg bæsjer blomster. Anonymous poster hash: 97cef...772
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #16 Skrevet 29. desember 2015 Ingen lyder når jeg bæsjer. Sjelden luft. Sjelden lukt, bare hvis jeg har spist mye drittmat. Anonymous poster hash: a289b...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #17 Skrevet 29. desember 2015 Bæsjer når jeg må. Det er jo en naturlig ting og ikke noe man går og tenker på. Dessuten har jeg en mage som fungerer slik at når jeg må bæsje så må jeg bare finne et do. Eneste jeg ikke vil er å bæsje med samboer på badet. Men hvis magen slår seg vrang så er det bedre å bæsje med han på samme bad enn i buksa! Anonymous poster hash: 6b23a...a09
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #18 Skrevet 29. desember 2015 Greier fint å bæsje borte så lenge jeg er alene på do og dodøra kan lukkes. Som en sier over her, selv om det er et nytt forhold kommer det neppe som en bombe at ens tilkommende bæsjer. Det er noe som er felles for alle, regner med at det er derfor bæsje-humor slår godt an og at bæsjing også diskuteres flittig her inne. Anonymous poster hash: e9386...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå