Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Hbor mye er din baby på 2 mnd vpken mellom duppene sine? Anonymous poster hash: 3117d...ce0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 To timer mellom nattesøvn og første dupp, 1 time - 1.5 time mellom duppene på dagen og 2 timer mellom siste dupp og nattesøvn. Men slik har det nettopp blitt, ikke lenge siden hun sov 3-4 timer, var våken 3-4 timer. Forandrer seg fort her visst! Hvor mye er din baby våken? Anonymous poster hash: 8603e...c7f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Varierer så mye at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få en oversikt over det. Noen ganger 5 timer, andre ganger 10 min, andre ganger der igjen sovner babyen bare videre etter måltid... (Etter 5t våken er hun overtrøtt og får ikke sove - yay) Anonymous poster hash: b43da...f97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00. Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet.. Anonymous poster hash: 3117d...ce0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00. Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..Anonymous poster hash: 3117d...ce0 Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer Anonymous poster hash: b43da...f97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00. Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..Anonymous poster hash: 3117d...ce0 Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer Anonymous poster hash: b43da...f97 Jeg vet men babytiden får jeg aldri igjen (sistemann dette), og det er jo så gøy nrår de smiler fra øre til øre når de ser mamma men jeg koser mye med han altså, siden han sover hele tiden lar jeg han sove på meg etter raping eller bare i armene mine hbis han sovner ved puppeb. Pluss samsoving. Beklager skrivefeil, møkkatlf... Anonymous poster hash: 3117d...ce0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Hbor mye er din baby på 2 mnd vpken mellom duppene sine? Anonymous poster hash: 3117d...ce0 Da hun var 2 mnd gikk det som regel 1,5 time mellom hver dupp. Anonymous poster hash: 1c627...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00. Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..Anonymous poster hash: 3117d...ce0 Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer Anonymous poster hash: b43da...f97 Jeg vet men babytiden får jeg aldri igjen (sistemann dette), og det er jo så gøy nrår de smiler fra øre til øre når de ser mamma men jeg koser mye med han altså, siden han sover hele tiden lar jeg han sove på meg etter raping eller bare i armene mine hbis han sovner ved puppeb. Pluss samsoving. Beklager skrivefeil, møkkatlf...Anonymous poster hash: 3117d...ce0 Nei, heldigvis får man den aldri igjen !!! Sistemann her og, og takk og lov Anonymous poster hash: b43da...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå