Gå til innhold

baby 2 mnd, soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hbor mye er din baby på 2 mnd vpken mellom duppene sine?

Anonymous poster hash: 3117d...ce0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To timer mellom nattesøvn og første dupp, 1 time - 1.5 time mellom duppene på dagen og 2 timer mellom siste dupp og nattesøvn. 

Men slik har det nettopp blitt, ikke lenge siden hun sov 3-4 timer, var våken 3-4 timer. Forandrer seg fort her visst! 

Hvor mye er din baby våken? 

Anonymous poster hash: 8603e...c7f
Skrevet

Varierer så mye at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få en oversikt over det.

Noen ganger 5 timer, andre ganger 10 min, andre ganger der igjen sovner babyen bare videre etter måltid...

(Etter 5t våken er hun overtrøtt og får ikke sove - yay)

Anonymous poster hash: b43da...f97

Skrevet

Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen ;) Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00.

Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min :P

Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..

Skrevet

Oi, litt selskap i din da, heldiggrisen ;) Min er våken 30 min mellom hver dupp, inkl før og etter nattesøvn son varer fra 20.00 - 08.00.

Skal ikke klage, noen har babyer som ikke sover om natta osv. Men vil ha mer våken-smile-kosetid enn 30 min :P

Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..Anonymous poster hash: 3117d...ce0

Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer ;)

Skrevet

Han blir sutrete og gnir seg i øynene. Får pupp og er borte vekk i 2-4 timer. Noen ganger sover han 4 timer, får pupp og sover videre 2-4 timer... Ingen våkentid, sover nesten gjennom måltidet..Anonymous poster hash: 3117d...ce0

Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer ;)

Jeg vet :) men babytiden får jeg aldri igjen (sistemann dette), og det er jo så gøy nrår de smiler fra øre til øre når de ser mamma ;) men jeg koser mye med han altså, siden han sover hele tiden lar jeg han sove på meg etter raping eller bare i armene mine hbis han sovner ved puppeb. Pluss samsoving. Beklager skrivefeil, møkkatlf...

Skrevet

Hbor mye er din baby på 2 mnd vpken mellom duppene sine?

Da hun var 2 mnd gikk det som regel 1,5 time mellom hver dupp.

Anonymous poster hash: 1c627...ef2

Skrevet

Nyt det, når de blir eldre skulle du ønske de sov mer ;)Anonymous poster hash: b43da...f97

Jeg vet :) men babytiden får jeg aldri igjen (sistemann dette), og det er jo så gøy nrår de smiler fra øre til øre når de ser mamma ;) men jeg koser mye med han altså, siden han sover hele tiden lar jeg han sove på meg etter raping eller bare i armene mine hbis han sovner ved puppeb. Pluss samsoving. Beklager skrivefeil, møkkatlf...Anonymous poster hash: 3117d...ce0

Nei, heldigvis får man den aldri igjen :P !!! Sistemann her og, og takk og lov :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...