Gå til innhold

Blir mer og mer bitter på faren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til eldre jeg blir! Han var voldelig mot min mor i oppveksten vår. Har de siste årene gått til psykolog og fått medisiner. Ikke gått til psykolog på lenge nå. Jeg skrev et innlegg her for et par dager siden om at han hadde tatt opp en sylskarp lommekniv for å vise min to år gamle jente. Tatt frem den skarpeste kniven osv. Jeg røsket henne bort og gikk. Fikk en del svar her om at jeg var hysterisk, men skrev da ikke hvordan han har vært tidligere da jeg ikke orket å utdype. Jeg føler det var noe helt sykt å gjøre. Å ta frem den kniven så hun kunne tatt tak i den.

Dette gjorde at hele barndommen med vold raste frem igjen. Aner ikke hvorfor. Bør jeg søke noen proffe for å få hjelp til å sortere disse tankene eller hva er det som skjer? Han har vært "normal" de siste årene, men vi går ikke så godt sammen.

Måtte bare få det ut, vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Skulle til tider ønsket jeg sa noe til helsesøster på skolen eller lignende, ønsker noen ganger at han burde sittet inne for alt det grusomme han gjorde mot min mamma som han fortsatt er gift med.

Anonymous poster hash: 5d606...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe som plager deg mye, så burde du jo gå til psykolog. Det er ikke godt å gå og bære på bitterhet og sinne. La faren din fortsette å ødelegge livet ditt lenge etter det var over.

Jeg har selv hatt en jævlig barndom, med to grusomme foreldre. Men det hjelper meg ingenting å være bitter og sint på de. Jeg må leve mitt liv nå, og være lykkelig. Men jeg har måtte få hjelp for å komme hit jeg er i dag.

Anonymous poster hash: 6c1a0...d69
Skrevet

Jeg har også vokst opp med alkoholisme og vold. Jeg har klart å lagt vekk bitterheten. Min far har vært tørrlagt en del år nå,og det gjør at vi faktisk har et ganske bra forhold nå i dag. Jeg har vært bitter og sint,men har det mye bedre etter jeg klarte å legge det bort. Få hjelp,for min del var det ihvertfall bra ☺ lykke til!

Anonymous poster hash: 06ee3...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...