Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #26 Skrevet 28. desember 2015 Må sette over rundstykkedeig nå, sende inn enn katt eller to til ungene slik at de våkner flr solen går ned igjen. Mannen ligger på sofaen og vi skal holde god avstand, for mulig omgangsyke. Jeg og en unge rømte til kjelleren igår når han nevnte han var kvalm, de to andre gikk på rommet sitt, han skulle ha vært på jobb nå, så regner med at han ahr ropt på elgen i natt. Vi finner nok på noe, men hva aner jeg iikke. Jeg skal på jobb senere idag, og to av ungene skal i bursdagselskap til faren sin, Anonymous poster hash: 129b3...80c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #27 Skrevet 28. desember 2015 Mannen var på salg og kjøpte ny vaskemaskin kl 07 i dag, da den gamle gikk helt i stå i jula. Nå blir det å få vasket MYE klær! Det blir vel også ut en tur i det fine været med 3-åringen, og så ta det litt med ro, da jeg er (snart) høygravid og trett. Anonymous poster hash: 38732...e3b
februarprins2013 Skrevet 28. desember 2015 #28 Skrevet 28. desember 2015 vert ute og byttet noen julegaver, ellers skal jeg bare slappe av
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #29 Skrevet 28. desember 2015 Skal ta med baby 4 uker og toåring for å bytte to julegaver og for å kjøpe en romjulsgave til oldemoren til barna som har vært på sykehus på julaften. Så handle mat. Gruer meg 😂😂 Er neppe lite folk ute i dag, og jeg må ha med de to små pga pappaen er på jobb. Anonymous poster hash: ed636...1f8 Kan du ikke gjøre det etter mannen din er ferdig på jobb, så kan han passe barna mens du står i køer på butikker? Anonymous poster hash: 1338c...757 Gjorde det med en gang senteret åpnet. Gikk mye bedre enn forventet lite folk kl. 10.00. Valgte et lite senter, ikke de største i området). Men jo, kunne venta, men hater å utsette Anonymous poster hash: ed636...1f8
sug lut Skrevet 28. desember 2015 #30 Skrevet 28. desember 2015 Jobba litt, vaska klær og så handla - tomt for basisnødvendigheter som brød, melk og kaffe, og litt-mindre-basisnødvendigheter som strømpebukse til nyttårsaften og en mascara som ikke er helt inntørka - og så skal bare kos og julefilm og bok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå