Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Ja, har noen av dere flotte damer gode tips til reisemål for en langhelg?Kun meg som reiser, trenger å komme meg litt ut av byen/landet etter et stygt samlivsbrudd.På forhånd, tusen takk Anonymous poster hash: 55cca...784
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 5 stjerners på Kielferga. Spa, show, god mat og muligheten til å treffe noe useriøst å føle på deg å være attraktiv igjen. Ellers Grand Canaria, Madagaskar hvis man ønsker sol. Høyfjellshotell eller Farris bad hvis egenpleie er hovedmålet. Tallin, England, Paris, Riga hvis ønsket er å fornye garderoben litt, se litt og ha følelsen av å stå på egene ben. Anonymous poster hash: f05c7...c04
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Wroclaw i Polen. Det er en liten kjempekoselig by, de er flinke i Engelsk der da det er en studentby. Gå på spa og kose deg med god mat, vin og shopping. De har og en iskremcafe der, og du vil aldri få bedre is. Den er lett å finne, ligger der alt av restauranter ligger. Isen i Italia blir dårlig sammenlignet. Og det var mange restauranter der med god mat. Anonymous poster hash: 9f9e8...15b
Sommerfuggel i magen Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Krakow er min absolutte Favorittby for helgetur. Kort vei, kjempebillig fly og hotell. Bra shopping og en vakker by! Den byr også på masse kulturopplevelser om man liker det😊
TPK Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Praha! Der finner du både lassevis av kultur og historie, og uteliv.
overlord Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Skulle jeg reist alene ville jeg nok valgt London. Gått på musikal, spist og shoppet. Tatt noen glass på pubene og latt meg oppvarte av engelske menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå