Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Her i huset har vi slitt med oppkast og diaré siden 21.12. Første var minstemann, hun var slapp og ikke vel, men ikke noe big deal. Verre med eldste, han begynte julaften, så ille at han og mannen måtte være hjemme. Kjipeste jul noensinne. Mannen ble også rammet, men ikke så mye. Heldiggris som vanlig. Så begynte det hos meg igår. Alt er sårt og vondt, jeg er sikker jeg kunne bli et naturgass-kraftverk, promper og raper om hverandre. Og nå våknet jeg for en halvtime siden, men jeg kom ikke raskt nok ut av senga, og joda, jeg bæsjet på meg. Jeg er så lei hele dr... Måtte bare få en utblåsning, mannen hjalp å skifte sengetøy og så byttet han til sofaen. Anonymous poster hash: ea533...431
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Huff, siste sort! God bedring. Du får vaske over håndtak osv med sprit når du er blitt frisk og lufte godt ut. Anonymous poster hash: 886d6...5e8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Huff😔 god bedring! Godt mannen din er på beina og av "den oppegående typen"! Ikke alle som er like heldige der, trøst deg med det😏 Utover det nå, hygiene, hygiene og atter hygiene!! Anonymous poster hash: 6c206...9c3
soleia Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Kjedelege greier! Høyres ut som du har ein grei mann, -vil ikkje kalle han heldiggris som måtte vere åleine heime med spysjuk unge på sjølvaste julafta, eg hadde syntes veldig synd på meg sjølv. God betring til dykk alle!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 God bedring, har vært der selv... Nå har alle hatt det, forhåpentligvis slipper dere enda en runde. Anonymous poster hash: a84e4...0df
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Føler med dere Fikk det her rett før jul. Minstemann lå i 1 uke (først oppkast, så feber, så diare, feber osv.). Så var det nestemann og til slutt var det min tur. Ingen av oss er helt gode i magen enda. Sitter lenge i den her guggen.... God bedring! Anonymous poster hash: a52dd...a8f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Vi hadde dritten gjennom hele julen i fjor. Så du har min fulle sympati. Anonymous poster hash: b94a1...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå