Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Vet dere alltid på forhånd når dere må bæsje? Ofte når jeg tror jeg bare skal tisse, så viser det seg at jeg må bæsje også. Skjer ikke det med dere? Hva gjør dere i slike tilfeller når dere tisser på jobben, på restaurant, hjemme hos andre etc.? Klemmer igjen og sparer bæsjen til dere kommer hjem? Anonymous poster hash: 2756f...eb9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Nei, jeg må aldri "plutselig" bæsje. (Unntatt om jeg er syk såklart) Jeg tror jeg kan svare på vegne av alle "nei, vi bæsjer ikke der hvor andre kan høre eller lukte oss"-mennesker, er det noe vi kan, så er det å bestemme om vi skal bæsje eller ikke. Dvs, helst om vi ikke skal. Kan sikkert holde meg en måned, om jeg må. Anonymous poster hash: 71cd6...3e5
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Nei, det skjer ikke. Og skjer det, da kniper jeg igjen
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Helt alvorlig, jeg hadde heller bæsjet i en busk enn å sitte på en offentlig do!🙈🙊💩 Anonymous poster hash: 36f13...56f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Helt alvorlig, jeg hadde heller bæsjet i en busk enn å sitte på en offentlig do!🙈🙊💩 Anonymous poster hash: 36f13...56f Enig! Marerittet er sånn veido som er langs E6 og sånn. Da kniper vi igjen. Samma med utedo. Kun bimelim! Anonymous poster hash: 4a736...59b
MarianeA Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Jeg bæsjer for det meste om morgenen,når jeg har drukket min første kaffekopp. Og det er hjemme. Om jeg må senere på dagen og ikke er hjemme ser jeg det litt an.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Etter første svangerskap/fødsel skjedde det noe der bak som gjorde at jeg plutselig måtte bæsje på offentlige steder også. Og da måtte jeg jo bare. Tidligere var det nemlig sånn at kroppen min rett og slett ikke ville bæsje med mindre jeg var hjemme. Det kom ikke noe, ingen følelse av at jeg måtte bæsje i det hele tatt. Om det var 8 timer på jobb eller 7 dager på ferie, spilte ingen rolle. Det sa bare stopp! Jeg kunne være så forstoppet at jeg nesten ikke fikk klærne på meg, og ikke klarte å spise mer, det var rett og slett så fullt i magen! Tok betulac og avføringsmiddel i stikkpilleform og vanlige tabletter. Det kom fremdeles ikke noe! Fryktelig slitsomt!! Så jeg var bare glad til når kroppen forandret seg slik etter fødsel, og tvang meg selv til å øve på å gå på do på jobb osv Anonymous poster hash: 26eef...e5a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Mannen min jobber i Forsvaret og forteller at på øvelse er der svært mange vernepliktige som ikke klarer å gjøre sitt fornødne ute. De kan holde seg så lenge at de blir syke. Så han prøver så godt han kan å tilrettelegge, men det er tydeligvis en sperre hos mange. Anonymous poster hash: 8cdea...e06
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 Det må da være ganske hemmende å ha det sån. Hvorfor gjør dere ikke noe med det? De fleste andre fobier ol kan man jo få god hjelp med å takle. Anonymous poster hash: 7df33...75f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #10 Skrevet 28. desember 2015 Mannen min jobber i Forsvaret og forteller at på øvelse er der svært mange vernepliktige som ikke klarer å gjøre sitt fornødne ute. De kan holde seg så lenge at de blir syke. Så han prøver så godt han kan å tilrettelegge, men det er tydeligvis en sperre hos mange. Anonymous poster hash: 8cdea...e06 Jeg bæsjer heller på pose ute (om det er skjerma nok), enn inne på en båsdo med andre i kø etter meg 🙈 ja jeg jobber i forsvaret og har bæsja ute mang en gang. Kult er d ikke i -30 grader men fortsatt bedre enn feks på do før en ny type.. Anonymous poster hash: 8a101...d3a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #11 Skrevet 28. desember 2015 Det må da være ganske hemmende å ha det sån. Hvorfor gjør dere ikke noe med det? De fleste andre fobier ol kan man jo få god hjelp med å takle. Anonymous poster hash: 7df33...75f Samme tenker jeg. Dette er jo latterlig. Å f eks gå inn i Forsvaret når man trenger sin egen private do for å få lorten ut av seg, er jo håpløst. Jeg har avføring to til fire ganger om dagen, så hvis jeg hadde samme hemninger som enkelte her, hadde jeg blitt yrkeshemmet. Anonymous poster hash: abfcc...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå