Tro smo konosoro Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg er ikke vant til at nissen kommer på julaften, ikke min mann heller. Men jeg leser her at nissen har med gave til alle i selskapet. Det jeg lurer på er: hva gir nissen (stort eller lite?) og hvem kjøper inn disse gavene?
TPK Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Hos oss kommer nissen om natta og legger gave i julestrømpen. Jeg kjøper inn. Det er vanligvis et aktivitetsblad eller film som kan underholde på julaften formiddag, og godteri, evt en liten leke.
gvm82 Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Nissen kjem om natta her og, og legg igjen ein gave natt til fyrste juledag. Kjem og med julegodter.
skinnfilla Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Jeg kjøper hver sin gave til barna,ca100kr, leverer disse til farfarnissen. Han kommer innom på dagen en gang. Fjøsnissen kommer på natta og leverer julestrømper og en liten gave. Det er han som spiser grøten vi setter ut lillejulaften , og som takk setter han fra seg strømper og gaver😉
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Her kommer nissen om natten med godteri som han fyller i strømpa til barna. Strømpa får de når de våkner sammen med siste kalendergaven, som gjerne er litt større. Nissen kommer innom like før middagen på kveldstid. Da har han med gave til alle barna i selskapet. Dette er det jo naturligvis foreldrene til barna som må ordne på forhånd, da det ikke finnes en nisse på ordentlig :-P Et av barna fikk postmann pat bil av nissen i år. Anonymous poster hash: 4df86...70b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Her kommer nissen om natten med godteri som han fyller i strømpa til barna. Strømpa får de når de våkner sammen med siste kalendergaven, som gjerne er litt større. Nissen kommer innom like før middagen på kveldstid. Da har han med gave til alle barna i selskapet. Dette er det jo naturligvis foreldrene til barna som må ordne på forhånd, da det ikke finnes en nisse på ordentlig :-P Et av barna fikk postmann pat bil av nissen i år. Anonymous poster hash: 4df86...70b Hva? Finnes ikke nissen på ordentlig? 😱 Anonymous poster hash: e4284...e46
MTF Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Vi har nisse-besøk på julaften før middagen. Da kommer nissen med et par gaver til barna (som vi foreldre har kjøpt). Ubåt var det et pengeskap og en DVD til yngste og en boks med fotballkort og en fotball til eldste. Jeg har også vokst opp med at nissen kommer natt til første juledag og legger en liten have i julestrømpen, så det har vi videreført til våre unger. I år fikk de hver sin Music Angel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå