Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Går posten som normalt de neste dagene eller? Vurderer å bestille ett spøkelse kostyme som småen har sååå lyst på,men må ha det til senest nyttårsaften ettersom han skal gå nyttårsbukk. På nettsiden står det at leveringstiden er 1-4 dager også står det at det kommer ann på hvor en bor. Vi bor i Bergen å lageret er i Sarpsborg så er jo ikke sååå langt unna. Tror dere det er muligheter for at pakken kommer frem i tide om jeg bestiller imorgen tidlig? Anonymous poster hash: ffc78...c1c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Hør med nettbutikken Anonymous poster hash: d7731...9f5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Det er vanlig postgang fra imorgen til og med torsdag(nyttårsaften).Hvis det står 1-4 dager,så er det jo innenfor! Anonymous poster hash: 4ca55...539
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 de tilbyr meg å bestille med ekspress som koster 500 kr ekstra å det syns jeg var litt vel mye når selve kostyme bare koster 189 kr Kostyme ser ikke så vanskelig ut å lage heller men er så opptatt at det dessverre ikke blir prioritert. Får vel tenke på det til i morgen om jeg skal ta sjansen på bestille det eller ikke. Anonymous poster hash: ffc78...c1c
*Miss Marple* Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Posten går nok som normalt, spørsmålet er vel om det er nok folk på jobb til å få pakken avgårde. Du kan jo ringe nettbutikken i morgen og spør.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Posten går nok som normalt, spørsmålet er vel om det er nok folk på jobb til å få pakken avgårde. Du kan jo ringe nettbutikken i morgen og spør. De har svart at det er best å bestille som Express for å være helt sikker,men å betale 500 kr er dessverre ikke aktuelt. Da vil kostyme til småen komme på nesten 700 kr å det er det ikke verdt. Anonymous poster hash: ffc78...c1c
me_87 Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Det er sikkert få folk på jobb imorgen så ville ikke satset på at pakken kom frem til torsdag.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Hmm litt kjedelig å bestille varen for så å eventuelt se at den dessverre ikke kom frem tidsnok. Anonymous poster hash: ffc78...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå