Gå til innhold

Går posten som normalt de neste dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går posten som normalt de neste dagene eller?

Vurderer å bestille ett spøkelse kostyme som småen har sååå lyst på,men må ha det til senest nyttårsaften ettersom han skal gå nyttårsbukk.

På nettsiden står det at leveringstiden er 1-4 dager også står det at det kommer ann på hvor en bor.

Vi bor i Bergen å lageret er i Sarpsborg så er jo ikke sååå langt unna.

Tror dere det er muligheter for at pakken kommer frem i tide om jeg bestiller imorgen tidlig?

Anonymous poster hash: ffc78...c1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med nettbutikken

Anonymous poster hash: d7731...9f5

Skrevet

Det er vanlig postgang fra imorgen til og med torsdag(nyttårsaften).Hvis det står 1-4 dager,så er det jo innenfor!

Anonymous poster hash: 4ca55...539

Skrevet

de tilbyr meg å bestille med ekspress som koster 500 kr ekstra å det syns jeg var litt vel mye når selve kostyme bare koster 189 kr :P

Kostyme ser ikke så vanskelig ut å lage heller men er så opptatt at det dessverre ikke blir prioritert.

Får vel tenke på det til i morgen om jeg skal ta sjansen på bestille det eller ikke.

Skrevet

Posten går nok som normalt, spørsmålet er vel om det er nok folk på jobb til å få pakken avgårde.

Du kan jo ringe nettbutikken i morgen og spør.

Skrevet

Posten går nok som normalt, spørsmålet er vel om det er nok folk på jobb til å få pakken avgårde.

Du kan jo ringe nettbutikken i morgen og spør.

De har svart at det er best å bestille som Express for å være helt sikker,men å betale 500 kr er dessverre ikke aktuelt.

Da vil kostyme til småen komme på nesten 700 kr å det er det ikke verdt.

Skrevet

Det er sikkert få folk på jobb imorgen så ville ikke satset på at pakken kom frem til torsdag.

Skrevet

Hmm litt kjedelig å bestille varen for så å eventuelt se at den dessverre ikke kom frem tidsnok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...