Gå til innhold

Nye flåklypafilmene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som legger merke til at guset der reodor, solan og Ludvig bor er anderledes i de to nye filmene enn i grand prix? De bor ikke opp i høyden engang lengre, bare midt i skogen? Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker de ikke i det hele tatt. De har til og med annen dialekt!

Anonymous poster hash: 6621f...3c7

Skrevet

Ser ikke. Kriminelt,

Anonymous poster hash: b253d...739
Skrevet

Sikkert ikke bare deg. Jeg legger merke til det , men kunne ikke brydd meg mindre. Synes de to nye filmene bevarer "stemningen" fra originalen forholdsvis godt, samtidig som det er lagt inn litt flere punchlines og litt mer tempo - noe man antagelig er nødt til for å fenge et mer overstimulert publikum.

Anonymous poster hash: e4c96...115
Skrevet

Liiìiker 😊 Det er jo så koselige filmer. Personlig er jeg drittlei orginalen, har sett den så mange ganger. Så jeg syns det er godt med en avveksling. Legger jo merke til diverse endringer, men dem klarer jeg fint å leve med ☺

Anonymous poster hash: f36c2...fec

Skrevet

Denne er faktisk nærmere i dialekt enn "Ill Tempo Gigante", de har til og med leid inn alvdøler for å få til riktig dialekt. Grunnen til at filmene er så ulik den første,er at Caprino truer med søksmål mot gud og hvermann, han truet også med dette nå,da han tydeligvis mener at han har arvet alle rettigheter til Aukrust sine figurer...

Derfor har de laget figurene og miljøet såpass ulike Caprinovarianten,for å unngå søksmål.

Anonymous poster hash: b27c0...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...