Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Min svigerinne mistet nettop babyen i sa. Og nå oppdaget jeg at jeg er gravid... Jeg er kjempe glad selvsagt Men hvordan si det? Hvordan oppføre meg fremover..? Noe jeg ikke bør gjøre? Anonymous poster hash: 09f43...7e0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Min svigerinne mistet nettop babyen i sa. Og nå oppdaget jeg at jeg er gravid... Jeg er kjempe glad selvsagt Men hvordan si det? Hvordan oppføre meg fremover..? Noe jeg ikke bør gjøre? Anonymous poster hash: 09f43...7e0 Trenger du fortelle henne om din graviditet ennå da? Hvis hennes sa er veldig fersk ville jeg holdt tett om min egen. Anonymous poster hash: 6ff0a...fdf
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Vent til du et over 12 uker i hvertfall så hun får det litt ut av systemet først. Gratulerer ☺️ Anonymous poster hash: 700e7...63a
PurpleFlower Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 jeg ville ventet til 12 uker. Og kanskje hun har blitt gravid igjen da? Om ikke så blir det nok en tøff nyhet for henne, men kanskje ikke så fælt som nå, om hun nettopp har mistet.. sårt blir det nok uansett...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Ikke lett dette nei Takk for tips dere Anonymous poster hash: 09f43...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå