Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hun virker så vinglete for tida- skifter retning hver uke virker det som. OG hva skjedde med julekalenderen? Mange meldte seg på, men hun gadd bare ikke følge opp. Så skyldte hun på leserne, og kjefter dem ut. Hva skjer? Anonymous poster hash: c936e...b54
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 æsj er jo jul, kanskje litt deprimert, men nå blir tråden slettet pga spekulasjoner hehe men hun overtalte jo han håkon til å feire jul med henne, da hun ikke ville feire alene. så kanskje litt nedbrutt og sliten. Anonymous poster hash: b51fe...d49
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Ja, hun har jo vært åpen om at hun har slitt en stund. Det at hun slurver så fælt i oppussingen sin tyder jo også på det. Malingsølet da hun malte med svart over de hvite skapene og ikke engang flyttet på ting eller brukte maskeringstape før hun satte igang. Det var maling på speilet og veggen til venstre for skapet. Få folk bemerket det satte hun noe noe stæsj oppå det verste, og slang en morgenkåpe over sølet på veggen. Håper hun får order på ting, for det har blitt mange riper i lakken for henne det siste året. Anonymous poster hash: 43765...f72
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Få = "da". Autokorrekt. Anonymous poster hash: 43765...f72
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Stakkars, ble hun så ødelagt etter Hans? Anonymous poster hash: 2c5f8...7b3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Stakkars, ble hun så ødelagt etter Hans? Anonymous poster hash: 2c5f8...7b3 Var vel heller konkursen og det styret der Anonymous poster hash: 4466d...32f
Gjest Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Stakkars jente, hunn er vel sliten av alr som har sjedd i livet hennes det siste året.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 At den jenta fortsatt står på begge beina er utrolig. Hun er sterk! Jeg hadde vært så langt nedi kjelleren etter alt det hun har gjennomgått, at jeg ikke vet om jeg hadde kommet meg opp. Anonymous poster hash: 0ba27...317
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 Hun trenger også å ta ansvar for sine egne handlinger og egne valg. Hun skylder alltid på andre, og all konstruktiv kritikk er mobbing og hets i hennes øyne. Hun hevder at hun har vokst, er ydmyk og tar ansvar, men handlingene viser noe helt annet. Ikke rart lesertallene er på vei nedover. Anonymous poster hash: 43765...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå