Gå til innhold

litt hysterisk, men trenger hjelp/råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i natt av at jeg holdt på å koke, det var så varmt at jeg brant meg, hadde da klart å skru på varmeteppe mitt, og ikke skrudd det av. kan dette skade fostret? kan det liksom dø om det blir for varmt?

Anonymous poster hash: 5d100...865
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du med vaniljeisen?

Anonymous poster hash: 9a041...2c4

Skrevet

Du med vaniljeisen?

Anonymous poster hash: 9a041...2c4

HAHA nei, men skjønner at du trekker likheter :P

Anonymous poster hash: 5d100...865

Skrevet

Går bra. Mer skummelt med tanke på brann.

Anonymous poster hash: e99fa...591

Skrevet

En bitteliten fare er det jo, men gjort er gjort, du trenger nok ikke å tenke på det nå. Få deg en timer på teppet!

Anonymous poster hash: 73339...21e

Skrevet

Jeg hadde feber over 39 når jeg var gravid, veldig sprek gutt.

Hvor langt er du på vei? Hvis ikke det er siste måned har du jo masse fostervann som regulerer temperaturen.

Anonymous poster hash: ccbba...484

Skrevet

Varmeteppe er ikke anbefalt når man er gravid i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2bf06...882

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hvis ikke det er siste måned har du jo masse fostervann som regulerer temperaturen.Anonymous poster hash: ccbba...484

Brukte du ikke paracet som anbefalt.

Ikke bra å ha feber når du er gravid.

Varmeteppe er heller ikke bra og ungen kan bli overopphetet

Anonymous poster hash: 56e30...0a2

Skrevet

Dette går så bra. Tenk om du hadde vært på stranden, snnaynligvis like varmt om ikke varmere der midt på sommeren. Tenk på de som bor i varme strøk, de er gravide arbeider og føder barn.

Anonymous poster hash: 131d1...f21

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hvis ikke det er siste måned har du jo masse fostervann som regulerer temperaturen.Anonymous poster hash: ccbba...484

Varmeteppe er heller ikke bra og ungen kan bli overopphetet

Nei, vet du ikke at Paracet i svangerskapet gir høyere forekomst av astma og allergi hos barnet?

Det er som en annen her sier, de føder barn langs ekvator og, vi har nok litt for lite naturlige farer å bekymre oss for her på toppen av jordkloden.

Tenk på alle de som ikke er innom mammaforum i løpet av svangerskapet, og går glipp av informasjon om alle farene de utsetter babyen sin for? Utrolig at noen overlever.

Anonymous poster hash: ccbba...484

Skrevet

Varmeteppe er heller ikke bra og ungen kan bli overopphetetAnonymous poster hash: 56e30...0a2

Nei, vet du ikke at Paracet i svangerskapet gir høyere forekomst av astma og allergi hos barnet?

Det er som en annen her sier, de føder barn langs ekvator og, vi har nok litt for lite naturlige farer å bekymre oss for her på toppen av jordkloden.

Tenk på alle de som ikke er innom mammaforum i løpet av svangerskapet, og går glipp av informasjon om alle farene de utsetter babyen sin for? Utrolig at noen overlever.Anonymous poster hash: ccbba...484

Overopphetning er farlig. Gravide både i Norge og andre land, blant annet Spania blir opplyst om dette og anbefalt å holde seg i skyggen. Kan også fa stygge brune flekker i huden om du soler deg som gravd.

De som ikke selv følger med mister også flere barn i spontanaborter. Så ikke å anbefale å ikke følge rådene for gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...