Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Blir så sykt irritert av reklamen for "vår lille familie" på TLC. Den er skikkelig nedlatende! "Man kan være en liten familie og fortsatt ha et stort hjerterom" med sukkersøt stemme - ja selvfølgelig kan man ha mye hjerterom selv om man er kortere enn andre, hvorfor i helvete skal det være spesielt? Og slutten er enda verre - "se når små føtter reiser ut på nye eventyr" grøss, tenk å snakke slik om voksne folk og barna deres. Reklamen fremstiller familien som et naturprogram om små nusselige kreaturer og ikke som et dokumentarprogram om en "annerledes" familie. Har aldri sett programmet, og merker at reklamen irriterer meg såpass at det skal jeg heller ikke! Anonymous poster hash: 84fd8...8bd
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Ingenting slår reklamene om polygamisten. Ekle gubben der... Anonymous poster hash: fa7ed...4f4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Ingenting slår reklamene om polygamisten. Ekle gubben der...Anonymous poster hash: fa7ed...4f4 Kanskje heller ikke favorittprogrammet nei... Anonymous poster hash: 84fd8...8bd
MarianeA Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Elsker programmet om en mann og fire koner. Før likte jeg det ikke,fordi jeg synes mannen virket litt sånn ekkel. Nå er det en av mine yndlingsprogrammer.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Elsker programmet om en mann og fire koner. Før likte jeg det ikke,fordi jeg synes mannen virket litt sånn ekkel. Nå er det en av mine yndlingsprogrammer. Går det enda? Gikk hun ene fra han eller? Så på det før, men så har jeg ikke fått med meg st det har kommet mer:-) Anonymous poster hash: 81a1a...7e1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Elsker programmet om en mann og fire koner. Før likte jeg det ikke,fordi jeg synes mannen virket litt sånn ekkel. Nå er det en av mine yndlingsprogrammer. Går det enda? Gikk hun ene fra han eller? Så på det før, men så har jeg ikke fått med meg st det har kommet mer:-)Anonymous poster hash: 81a1a...7e1 nei. De skilte seg slik at han kunne gifte seg med hun som har barn fra før. Han måtte være lovlig gift med henne for å få adoptere hennes tre barn fra før. Anonymous poster hash: 9e75b...937
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Åhh hvem av kvinnene skilte seg med han? Har ikke sett programmet på lenge!😊 Anonymous poster hash: ec141...a74
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Ah, så glad jeg ikke svipper innom den kanalen i det hele tatt jeg. Så slipper jeg å irritere meg og bruke tid på drit og lort... Flott å inneha fri vilje! Anonymous poster hash: 45c29...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå