Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #26 Skrevet 27. desember 2015 Hva skjer? For meg høres dere som ikke går på do på jobb ut som mennesker med psykiske problemer. Man bæsjer da når man må. Det er noe alle gjør, men mulig det er egne regler om man bor på Oslos vestkant? Er helt sjokkert over å lese tråden. Glad jeg jobber et sted der jeg kan være et normalt menneske. Anonymous poster hash: ac8fb...8eb
Luksusdyret Skrevet 27. desember 2015 #27 Skrevet 27. desember 2015 Hva skjer? For meg høres dere som ikke går på do på jobb ut som mennesker med psykiske problemer. Man bæsjer da når man må. Det er noe alle gjør, men mulig det er egne regler om man bor på Oslos vestkant? Er helt sjokkert over å lese tråden. Glad jeg jobber et sted der jeg kan være et normalt menneske. Anonymous poster hash: ac8fb...8eb Sorry, men har aldri møtt større gjeng med skruller enn etter jeg begynte å vanke på DiB. Folk som holder seg, får vondt i magen, eller enda drar fra jobb (!) i arbeidstiden fordi de ikke tør å bæsje på jobben (!), folk som ikke vil at gjester skal bæsje i deres do når de har besøk (er den gullbelagt? do er ment for tiss og bæsj!!!). Det må være noe form for OCD, ikke normalt å bli så flau av normal kroppsfunksjon når man er voksen. Og nei, vi som går på do etter dere som har bæsjet, vi registrerer lukt, men tenker ikke noe mer over det - det er en do! Med mindre det var en gris før meg som ikke gadd å fjerne bremsespor, da blir jeg skikkelig kvalm. Rart hvordan å gå på do er flaut og ekkelt, mens å fise foran partneren i tide og utide er nesten must og oppskriften på sunt forhold. Dere skåner deres kollegaer for drittlukta, men det er ikke så nøye med mannen? Og så lurer mange på hvorfor mannen mister lysta ut i forholdet? Rart det der...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #28 Skrevet 27. desember 2015 Hva skjer? For meg høres dere som ikke går på do på jobb ut som mennesker med psykiske problemer. Man bæsjer da når man må. Det er noe alle gjør, men mulig det er egne regler om man bor på Oslos vestkant? Er helt sjokkert over å lese tråden. Glad jeg jobber et sted der jeg kan være et normalt menneske. Anonymous poster hash: ac8fb...8eb Sorry, men har aldri møtt større gjeng med skruller enn etter jeg begynte å vanke på DiB. Folk som holder seg, får vondt i magen, eller enda drar fra jobb (!) i arbeidstiden fordi de ikke tør å bæsje på jobben (!), folk som ikke vil at gjester skal bæsje i deres do når de har besøk (er den gullbelagt? do er ment for tiss og bæsj!!!). Det må være noe form for OCD, ikke normalt å bli så flau av normal kroppsfunksjon når man er voksen. Og nei, vi som går på do etter dere som har bæsjet, vi registrerer lukt, men tenker ikke noe mer over det - det er en do! Med mindre det var en gris før meg som ikke gadd å fjerne bremsespor, da blir jeg skikkelig kvalm. Rart hvordan å gå på do er flaut og ekkelt, mens å fise foran partneren i tide og utide er nesten must og oppskriften på sunt forhold. Dere skåner deres kollegaer for drittlukta, men det er ikke så nøye med mannen? Og så lurer mange på hvorfor mannen mister lysta ut i forholdet? Rart det der... Haha, helt enig :-):-) her er det myyyyye rart! Anonymous poster hash: 0cd1d...794
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #29 Skrevet 27. desember 2015 Ja, hender til og med jeg faker ærend innom jobb for å slippe å bæsje hos kjæresten.. Men jeg venter alltid til rengjøringspersonellet er ferdig, holdt på å dø den gangen han sto utenfor døren og ventet på å komme inn og vaske når jeg var ferdig. Anonymous poster hash: 5a2fc...c5f Hahahahah, så enig så enig! Anonymous poster hash: 33e2d...cd5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #30 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har aldri bæsja på jobb. (Og kommer aldri til å gjøre det heller😂) Hilsen hun som ikke bæsjet 1 uke på speiderleir... Anonymous poster hash: 9d759...d48
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #31 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har aldri bæsja på jobb. (Og kommer aldri til å gjøre det heller) Hilsen hun som ikke bæsjet 1 uke på speiderleir... Anonymous poster hash: 9d759...d48 Du ødelegger jo bare tarmsystemet ditt. Jeg venter bare på innlegg om noen år der du holder på å bli uføretrygdet på grunn av en kronisk tarmsykdom som du påførte deg selv ved å holde deg hele tiden. Du burde heller gå til psykolog og få hjelp med fobien din. For din fysiske helses skyld. Anonymous poster hash: 5a0e8...4eb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #32 Skrevet 27. desember 2015 Må mann så må mann. Ja jeg bæsjer på do på jobben. Anonymous poster hash: 7a66d...0a8
Syngensang Skrevet 27. desember 2015 #33 Skrevet 27. desember 2015 Alt eg ikkje visst var eit problem før eg "møtte" dib damene!!! Eg bæsjar på do. Der doen er, om eg er heime eller på jobb eller på besøk med kongen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #34 Skrevet 27. desember 2015 Jeg bæsjer kunn hjemme, og det kan ikke være noen andre i samme etasje. Takler ikke at andre skal høre eller lukte at jeg er på do. Tisse kan jeg gjøre overalt Anonymous poster hash: 15e17...2b5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #35 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har funnet en handikap-do i en fløy i øverste etasje som aldri er i bruk. Jeg sniker meg dit når jeg må nr.2 Anonymous poster hash: d0e9e...cad
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #36 Skrevet 28. desember 2015 Må man, så må man... Anonymous poster hash: c7ed2...a16
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #37 Skrevet 28. desember 2015 Selvfølgelig gjør jeg det hvis jeg må. Det er en helt naturlig kroppsfunksjon. Er du redd andre skal høre noe, sett på vannkranen. Er du redd lukt, tapp ned med det samme ladningen har falt nedi - og tørk deg etterpå. Ingen problemer! Anonymous poster hash: d465d...8bf "Er du redd lukt, tapp ned med det samme ladningen har falt nedi - og tørk deg etterpå." Det der funker bare om du bæsjer blomster Anonymous poster hash: 13c19...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #38 Skrevet 28. desember 2015 Nope, kan gå opptil en uke mellom hver gang, så hvis jeg kjenner trangen finner jeg meg et do. Ellers kan det fort gå enda en uke før muligheten byr seg 😝 Anonymous poster hash: 7841d...f40
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #39 Skrevet 28. desember 2015 Ha med deg fyrstikkeske. Skru på vasken når du bæsjer. Fyr opp 2-3 fyrstikker etterpå, og lukta er borte. Lukter jo litt fyrstikk i 1-2 min etterpå, men da slipper folk bæsjlukt/do-spay(grøss)! Anonymous poster hash: e8a61...83b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #40 Skrevet 28. desember 2015 Bæsjer bare på do Anonymous poster hash: 0f650...dfb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #41 Skrevet 28. desember 2015 Gjør det kun hjemme Og hos foreldrene mine Jeg har i tillegg ulcerøs kolitt og sliter i perioder, men jeg har en sperre på det..Litt pga sykdommen faktisk, jeg sitter lenge og produserer ikke akkurat parfyme😂 Så kroppen min er innstilt på dobesøk fra kl 16 ca Anonymous poster hash: 9b294...196
Øyne som ser!! Skrevet 28. desember 2015 #42 Skrevet 28. desember 2015 Ha med deg fyrstikkeske. Skru på vasken når du bæsjer. Fyr opp 2-3 fyrstikker etterpå, og lukta er borte. Lukter jo litt fyrstikk i 1-2 min etterpå, men da slipper folk bæsjlukt/do-spay(grøss)! Anonymous poster hash: e8a61...83b Lurt? . Hadde du gjort det på min jobb hadde jeg blitt forbannet. Jeg hadde trodd det brant ett sted og gått rundt på alle rom for å sjekke hvor brannlukta kom fra. Ikke særlig smart du.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #43 Skrevet 28. desember 2015 Ha med deg fyrstikkeske. Skru på vasken når du bæsjer. Fyr opp 2-3 fyrstikker etterpå, og lukta er borte. Lukter jo litt fyrstikk i 1-2 min etterpå, men da slipper folk bæsjlukt/do-spay(grøss)! Anonymous poster hash: e8a61...83b Lurt? . Hadde du gjort det på min jobb hadde jeg blitt forbannet. Jeg hadde trodd det brant ett sted og gått rundt på alle rom for å sjekke hvor brannlukta kom fra. Ikke særlig smart du. Ikke du heller. Anonymous poster hash: 13c19...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #44 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har funnet en handikap-do i en fløy i øverste etasje som aldri er i bruk. Jeg sniker meg dit når jeg må nr.2 Anonymous poster hash: d0e9e...cad Jo, det er i bruk og det er beregnet for oss i øverste etg. Anonymous poster hash: 529a8...7a9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #45 Skrevet 28. desember 2015 Må du så må du Anonymous poster hash: 0fe61...a47
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #46 Skrevet 28. desember 2015 Herregud. Bare bæsj. Det er INGEN som bryr seg! Anonymous poster hash: cbce7...40a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #47 Skrevet 28. desember 2015 Jeg bæsjer kunn hjemme, og det kan ikke være noen andre i samme etasje. Takler ikke at andre skal høre eller lukte at jeg er på do. Tisse kan jeg gjøre overalt Anonymous poster hash: 15e17...2b5 Signerer!!!! Anonymous poster hash: 46d40...dcc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #48 Skrevet 28. desember 2015 Nettopp bæsja på jobb jeg.. Og godt var det..;-) Anonymous poster hash: 0cd1d...794
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #49 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har funnet en handikap-do i en fløy i øverste etasje som aldri er i bruk. Jeg sniker meg dit når jeg må nr.2 Anonymous poster hash: d0e9e...cad Samme her. I kjelleren bare Anonymous poster hash: 46d40...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå