Gå til innhold

Sri Lanka eller Madagaskar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til neste høst, jeg og min sønn på 10. 2-3 uker. Noen med erfaring fra en eller begge land? Vurderer også Borneo.

Anonymous poster hash: f8058...175
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur!

Anonymous poster hash: dae0e...863

Skrevet

Madagaskar må du i allefall regne med magesjau.

Det er veldig uhygeniske forhold rundt matlaging. Vi fikk beskjed om å feks stappe bestikket inn i den varme maten og la det være der for å drepe bakterier. Skikkelig appetittlig.

Var i et følge på ti og ALLE fikk diaré, noen ble veldig syke.

Vi var kjempe forsiktig med alt men ble likevel syke.

Aldri vært på Sri Lanka men har hørt mye fint om det reisemålet.

Anonymous poster hash: 5cbc9...d8a

Skrevet

Har ikke vært i noen av landene dessverre. Men mange i familien har vært på Madegaskar, da vi har familierøtter der langt tilbake - og de har hatt noen fantastiske reiser dit. Så på bakgrunn av det vil jeg anbefale Madegaskar:)

Skrevet

Jeg har en meget bereist venninne som sier Sri Lanka er det flotteste stedet hun har vært.

Har også en kollega som falt pladask for Sri Lanka.

Anonymous poster hash: 40b31...748

Skrevet

Sri Lanka er veldig deilig, kjempesøte folk og nydelig mat. Litt heftige bølger til tider (sånn sett er Thailand bedre), men deilig vann og klima. Ikke voldsomt utbygget turistindustri eller infrastruktur, men tog og busser går omtrent overalt, ellers leier man bare bil med sjåfør eller tuk-tuk.

Ble ikke dårlig når jeg var der, men var vondt å se all fattigdommen. Skulle ønske jeg hadde mer penger å legge igjen. Null stress å leie sjåfør for hele dagen som viste oss te-plantasjer, vi fikk komme inn på fabrikken og se hele produksjonslinjen, kanelplantasje, store øgler i trærne, mangotrær, risplantasjer osv. Fantastisk eksotisk og spennende.

Skulle ønske jeg hadde gått opp Adams Peak og besøkt elefant-sanctuary, men kan jo dra tilbake.

Anonymous poster hash: 40a5a...439

Skrevet

Sri Lanka.

Madagaskar mangler infrastruktur.

Vurdert Zanzibar?

Anonymous poster hash: 87e49...055

Skrevet

HI her

Takk for tips! Sri Lanka virker som et veldig enkelt land å reise på egenhånd rundt i - og jeg har reiseruta nærmest klar... Men så er jeg så utrolig fascinert av kameleoner, derfor jeg har begynt å vurdere Madagaskar. Men tenker i så tilfelle å dra på gruppetur med et reiseselskap hvis vi skal dit..

Anonymous poster hash: f8058...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...