Gå til innhold

Flere som har sex sjelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan det gå måneder mellom. Virkelig 3-4 måneder.

Det er trist. Jeg har ikke lyst på han mer, og det har nok ikke han på meg heller

Resultatet er at jeg har blitt fullstendig hekta på tanken om en annen. Når jeg treffer han og når jeg tenker på han så holder jeg på å gå i spinn. Men jeg klarer ikke å bruke dette konstruktivt ved å forføre mannen min.

Kjenner jeg blir litt gal. Vi er jo ikke elskere, og egentlig ikke kjærester og faktisk ikke alltid like gode venner heller. Ler aldri sammen, og de dype lange samtalene er long gone..

Jeg vet at jeg har sjans på andre nå, men om ikke mange år er det vel ingen som ser min vei... Nesten så jeg får lyst til å "ta for neg" mens jeg enda kan,, men hensynet til barna må jo veie tyngst..

Anonymous poster hash: 057f5...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med forholdet, da! Få mannen din med til parterapi og sexolog. Om begge er villige til å jobbe med det så kan man finne tilbake til det man falt for en gang.

Anonymous poster hash: cfc91...0a9
Skrevet

Tenker likt som deg, hi. Bare at mannen har lyst på meg... Min lyst forsvant etter at han hadde seg med ei anna dame. Helt greit for meg, men da jeg gjorde det samme var helvete løs. Kunne godt ha hatt et åpent forhold, men da tryglet og ba han om at vi bare skulle glemme alt det der og fortsette som før. Gjør det for barnas skyld, men merker jeg ikke er helt fornøyd med det...:/

Anonymous poster hash: 6407f...899

Skrevet

Var sånn med eksmannen ja. Han klaget hele tiden, "nå er det 34 dager siden sist, nå er det 56 dager siden sist", osv.

Jeg hadde NULL lyst.

Etter flere år møtte jeg plutselig en som vekte meg til live. Gjorde ikke noe med ham, men kjente at jeg kunne leve igjen, og da klarte jeg ikke gå tilbake til apatien i ekteskapet. Gikk to år før vi tok ut separasjon.

Anonymous poster hash: 3dc8a...961

Skrevet

Jeg har lyst på sex og jeg har lyst på mannen min. Problemet er at han foretrekker å sitte på mobilen sin isteden for å prate, ha sex eller noe annet😤

Anonymous poster hash: b9743...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...