Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Har en stund diskutert litt med legen at jeg kanskje burde vurdere medisiner mot uro/angst/følelsen av at ting er meningsløse i perioder. Er vel nå. I julen kommet frem til at jeg bare må hoppe i det, for dette over jeg ikke mer av. Dårlig humør blir det også. Er avhengig av å kjøre bil da vi bor på landet og jeg må hente i bhg. Føler at det å ta medisiner er et stort, men riktig, steg å ta. Men føler at det er et nederlag også. At jeg ikke takler livet mitt med mann,barn og jobb sånn som er ønsker å gjøre. Heldigvis er jeg glad i livet og har ikke noe ønske om å ikke leve. Ofte kommer disse periodene etter stress og spesielt på vinterstid. Men dere andre som har hatt det sånn,har dere klart å slutte på medisin, blitt bedre, er det en ende på det liksom? Har dere prøvd ulike medisiner, noe som ikke anbefales pga sterke bivirkninger? Hvordan er oppfølging fra lege i starten av medisinering? Vet at jeg får medisiner om jeg vil, jeg måtte bare bli klar for å ta steget selv sa hun. Nå er jeg der og håper ting blir litt lettere, mindre trøtt,sint og mer positiv til livet. Anonymous poster hash: e61f8...0d2
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Ingen? Anonymous poster hash: e61f8...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå