Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg tenker hver gang at der skal bli så koselig med ferie på hytte eller lignende men angrer hver gang vi kommer opp. Mine nevøer kan Gjøre akkurat som de vil og har foreldrene rundt lillefingeren . Den yngste på 4 år ødelegger bevisst for de andre er hekt rabiat og bestemmer alt. Holder på å klikke for det skaper så sur stemning. Lover meg selv at denne er siste men skjer jo ikke..men nå dette er siste gang for orker ikke å ha mine feriedager ødelagt lenger. Hvis vi prøver å snakke til de så kommer de bare grinende til foreldrene og så kommer den...er de slemme med deg lillevenn det er ikke så farlig og fyller noe veldig. Det er absolutt ikke noen konsekvenser for oppførsel Sorry måtte bare ha en utblåsning Anonymous poster hash: 0770d...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Da hadde jeg fortalt foreldrene hvordan jeg føler det og at dette blir siste hytteturen sammen (tur generelt), da det ikke er noe hyggelig å ha det sånn. Anonymous poster hash: 2b736...b76
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Skjønner deg godt. Har en søster som har barn med null oppdragelse som velvillig forteller meg hvordan jeg må oppdra og sette grenser for min gutt på 6 mnd. Det er godt at jeg slipper å se dem så ofte. Hennes barn er flere år eldre. Yngste er 3 år. Anonymous poster hash: 90451...461
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Det er så frustrerende og mine foreldre og er så overgitt. Sier ikke at min er en engel hele tiden og er kanskje litt streng men orker ikke pøbling. Og min søster hakker på mitt barn hele tide. Jeg har ikke så stort nettverk ellers og jeg og min søster er veldig gode venner derfor blir det så vanskelig. Alle ungene er omtrent i samme alder. Det skiller 3 år fra eldste til yngste. Anonymous poster hash: 0770d...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Kanskje din søster egentlig tenker at hun vil være strengere med sine barn men greier det ikke. Også bare snakker hun det hun tenker til deg.. Talk the talk, but can't walk the walk.. Anonymous poster hash: 8aeb3...28c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Det er så frustrerende og mine foreldre og er så overgitt. Sier ikke at min er en engel hele tiden og er kanskje litt streng men orker ikke pøbling. Og min søster hakker på mitt barn hele tide. Jeg har ikke så stort nettverk ellers og jeg og min søster er veldig gode venner derfor blir det så vanskelig. Alle ungene er omtrent i samme alder. Det skiller 3 år fra eldste til yngste. Anonymous poster hash: 0770d...e6a Hvis HUN har frekkhetens nådegave å hakke på ditt barn ville jeg faktisk ha blitt litt spiss og ironisk. Tror jeg hadde sagt "tusen takk for at du hjelper barnet mitt å oppføre seg bra. Jeg gleder meg til han blir like veloppdragen som dine." Anonymous poster hash: 627e1...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå