Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Besøkte en venninne i formiddag som har to barn på 1 og 3 år. Ingen pynt. Er ikke det litt sært? Hun mente det ikke fikk stå i fred likevel. Anonymous poster hash: ca81d...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Nesten som meg, mine er 2 og 4. Det lille av pynt jeg har fremme står høyt, for de klarer ikke la være å plukke på det 😂 Hadde det ikke vært for at jeg har prata med eldstemor om jul så hadde jeg droppa det. Det gjorde jeg faktisk i fjor og da var de 1 og 3. Orker ikke løpe rundt og si nei hele jula. Bedre å bevare julefreden 😊 Anonymous poster hash: 72754...e9f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Sånt er det mest idiotiske jeg ser! Første skritt til curlingunger. Anonymous poster hash: 52d0c...6e3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Er vel bedre å kjøpe pynt som tåler å bli lekt med? Her har fem legomenn inntatt julebyen vår, fire nisser har vært på ferie i legobyen, og en har fått seg en bil. Uaktuelt å ikke pynte! Anonymous poster hash: b906e...476
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Har en ettåring (og eldre barn). Pynter til jul, men den nederste meteren av juletreet er pyntet med kuler som ikke knuser, og den arva julepynten fra min oldemor er utenfor rekkevidde. 😊 Anonymous poster hash: f42b2...4c4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Ja, det er superteit. Mye koseligere å kjefte og og løpe til for å avverge nestenulykker hele julen! Det gjør det litt ekstra trivelig når porselensnissen man er så glad i går i knas fordi det er teit å tilpasse. Ungene blir nemlig forferdelig bortskjemt og altfor skjermet om de ikke får anledning til å ødelegge julepynt man er glad i mens de er helt små. Bare for ordens skyld: Vi har pyntet, men droppet å sette pynt så lavt at mini på 1,5 år får tak i det. Så nå er han sikkert ødelagt for livet. Pokker også. Anonymous poster hash: 85a51...8aa
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har aldri fjernet pynt eller latt være å pynte pga små barn. Er det noe jeg er redd for så setter jeg det høyt. De får også lov til å røre pynten her🙊 Anonymous poster hash: 68324...141
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Har en på 10 mnd, og her er det pyntet til jul. Han rekker ikke opp til vinduskarmen, ennå 😄 Juletreet har fått stå i fred, har plastkuler på og trådløse juletrelys (han har fetisj på ledninger) 😊 Da eldstemann var liten pyntet vi også til jul. Jeg ville ikke latt være å pynte med mindre ungen er helt rabiat, men heller tilpasset det slik som vi har gjort i år. Anonymous poster hash: 654c9...572
soleia Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Småbarn er svært ulike. Min eldstemann var hardhendt og reiv ned og knuste forskjellige ting, så då han var liten var den nederste halvannan meteren i stova utan dilldall. Til og med ei stålampe måtte vi fjerne, etter at den heldt på å gå i vende fleire gonger. Han tok "nei" som ei utfordring. Nestemann var ein annan unge, som undersøkte ting forsiktig. Vi har hatt juletre kvart år, men eine året var alle arvekulene att på kottet. Men julepynt i vindauga og feks på døra kan ein jo ha sjølv om ein har klåfingra ungar.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #10 Skrevet 27. desember 2015 Jeg hadde vært kjempeglad om jeg slapp å pynte, så hadde ikke giddet om jeg hadde så små barn. Bare styr og mas. Jeg pynter ikke en dritt i den leiligheten jeg har uten barn, unntatt et hjerte som lyser i vinduet. Anonymous poster hash: b5129...6b1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #11 Skrevet 27. desember 2015 Har en på 9 mnd og 2.5 år. Pynter nesten som vanlig. De må lære å la ting stå i fred ellers også Anonymous poster hash: 02f93...e1d
junimamma81 Skrevet 27. desember 2015 #12 Skrevet 27. desember 2015 3 året på rad med barn og har pyntet alle årene. Ingenting ødelagt. Får lov å ta på det jeg har. Som andre sier, det du er mest redd for setter du høyt. De må lære seg at ting som står fremme trenger man ikke å være borti.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #13 Skrevet 27. desember 2015 Går jo an å pynte fint til jul og samtidig ta litt forehåndsregler slik at ikke det er noe farlig pynt i rekkevidde for barna. Og barna har jo også godt av å få et "nei" fra foreldrene sine når de kan nå ting de ikke skal røre. Som for eksempel juletreet som må få stå i fred :-D Anonymous poster hash: e4f08...e89
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #14 Skrevet 27. desember 2015 Pyntet i "høyden" Hadde pyntet juletreet også men tok det ned 1 juledag da han var helt besatt på å rive av kulene. Han er Strax 2, jeg har termin om 12 dager og orket ikke løpe etter han resten av Jula. I fjord lot han treet være. Anonymous poster hash: 60d03...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå