Gå til innhold

Fødsel på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er gravid i uke 35+1, å i går gikk slimproppen. Igjennom hele dagen i går hadde jeg skikkelig vonde kynnere som kom regelmessig med 5 min mellomrom. Det ga seg etterhvert, men fortsatte å komme resten av dagen bare ikke regelmessig. Har kjent litt nedpress (føles ut som jeg må skikkelig bæsje av og til). Har tatt ting helt med ro den siste uka, å sovet mye. Så har ikke noe med stress å gjøre.

I overigår hadde jeg og samboer sex, men vi måtte avslutte med engang da det gjore så vondt når "den" kom helt inn. Så vi stoppet opp å da merket jeg at jeg blødde? kontaktet ikke føden da.

Kjenner litt murringer som kommer og går nå, men ikke vonde og de er ikke regelmessige. Burde jeg kontakte føden? Vil ikke virke overhysterisk.

Anonymous poster hash: 748f0...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt føden, bare for å være sikker.

De er der for å hjelpe deg :)

Anonymous poster hash: 85f88...07e

Skrevet

Ring føden selvfølgelig. Jeg hadde ringt da jeg så blodet

Anonymous poster hash: dd45d...677

Skrevet

Jeg hadde ringt føden for å høre. Lykke til :)

Anonymous poster hash: d10cf...cbc

Skrevet

Så lenge det har kommet blod så finnes det ikke en sykepleier som ser på deg som hysterisk. Bare å ringe :) Lykke til :D

Anonymous poster hash: 49eff...0cc

Skrevet

Blødninger i 2. og 3. trimester skal ALLTID undersøkes! Selv om det kommer i forbindelse med sex. Det at slimproppen har gått behøver ikke bety at fødsel skjer med en gang, men bare vær obs på at du ikke bør bade etter at den har gått. Trodde heller ikke man burde ha sex etter at den har gått pga bakterier og infeksjonsfare, men er ikke helt sikker.

Anonymous poster hash: ba5fe...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...