Gå til innhold

Hvorfor blir hun spurt og ikke jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to veninner med 15 kg for mye. Jeg har typisk eplefasong mens hun er smal i livet selv om hun har litt mage etter flere fødsler og for mange kilo. Min veninne kan gå i mer vanlige klær enn meg. Hun passer 42-44 mens jeg må ha 46 på grunn av magen. Jeg har nok en typisk tjukkas- garderobe. Jeg tar meg i å være misunnelig på hvordan hun bærer kiloene, men ikke på at hun stadig blir spurt om hvor langt hun er på vei. Ingen har spurt meg om det før jeg var mer enn 6mnd på vei. Jeg syns ikke hun ser gravid ut, bare "godt i stand". Nå sier hun at hun vil bytte ut alt hun eier i løse plagg for å slippe å bli påminnet kroppen hele tiden. Er det virkelig sånn at mange regner med at alle som ikke er slanke og ikke gjemmer seg i store klær må være gravide?

Anonymous poster hash: 5fc52...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri spurt om noen er gravid, med mindre jeg VET at hun er gravid. Noen folk er bare så frekke

Skrevet

Jeg spør aldri om noen er gravide!

Det får de fortelle selv dersom de ønsker det.

Har selv blitt spurt om det. Pinlig situasjon.

Skrevet

En bekjent av meg var syv måneder på vei før jeg turte å spørre ;).

Jeg var rett og slett usikker på om det bare var babykiloene fra sistemann som ikke var borte enda.

Anonymous poster hash: 7470f...8c3
Skrevet

Man spør ikke om sånt! Frekt som fy

Anonymous poster hash: 854fc...ce7

Skrevet

Jeg har typisk eplefasong og får stadig slike TEITE spørsmål fra uvitne skinny gamle kjerringer som ikke eier skamvett i hodet sitt. Går konsekvent ikke i flagrende telt på kroppen som passer for en skogstur eller på telttur ved Bøda Camping.

Skrevet

Noen har kanskje bare en sånn magefasong?

Jeg er 168 høy og veier 65 kilo. Har det siste året blitt spurt FIRE ganger av forskjellige mennesker om jeg er gravid....kjempemorsomt! :P

Går i helt normale klær, jeans og vanlige gensere...ikke pintrange og ikke flagrende...

Det verste er egentlig hvor flaue de blir når jeg må svare at nei jeg er nok ikke det...

Anonymous poster hash: b1e04...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...