Gå til innhold

er du nesten alltid blid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får stadig høre dette. Jeg har mine problemer i forhold til barn, eks,økonomi osv...

Men,smiler alltid med øynene.

Flere?

Føler at skal en være sur og lei så drar det bare en selv ned.

Anonymous poster hash: 24e19...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ikke har PMS er jeg veldig positiv og kalles gjerne for "alltid blid", ja. Prøver å være blid med PMS også, men da har jeg 1-2 dager hvor jeg ser mørkt på mye!

Anonymous poster hash: 6ef53...e9d

Skrevet

Nei, er stort sett alltid lei meg. Men utad fremstår jeg nok som sur.

Anonymous poster hash: 94c85...1d3

Skrevet

Jepp. Fått spørsmålet "si meg, har du aldri en dårlig dag?"

Jeg kan selvsagt ha dårlige dager men tar ikke problemene mine med meg på jobb feks.

Så de som ikke kjenner meg så godt ser på meg som blid og imøtekommende.

Anonymous poster hash: eaca9...a1a

Skrevet

Ja, jeg er stort sett blid. Både ute og hjemme, faktisk. Jeg har temperament og kan bli litt for fort sint (bare hjemme da), men det går fort over og så kan jeg bli irritert på dem som ikke klarer å snu like fort som meg, men som går og suver i lange tider!

Jeg er selvsagt ikke like fornøyd alltid og har perioder hvor jeg er veldig lei meg, men stort sett er det bare de nærmeste som opplever det. Og de tåler det, heldigvis ❤️

Skrevet

Jeg er så og si alltid blid. Men jeg er en mester i å skjule at jeg har det dårlig. Hadde en helt for jævlig barndom, og ville ikke at noen skulle vite det, og det viktigste for meg var å ha venner, så da var man den blide, positive sosiale ungen, som det alltid var gøy å være sammen med. Og den sitter igjen, jeg er alltid blid mot andre, samme hvor mye det raser rundt meg. Og jeg er ikke flink til å dele det dårlige som skjer i livet mitt.

Anonymous poster hash: 3ec20...c94
Skrevet

Var alltid blid før. Aner ikke hva som skjedde, men nå må jeg klistre på meg et smil. Før eeeelsket jeg å være sosial, nå hater jeg det.

Det eneste som gjør meg glad på ordentlig er bustehodet til den herlige sønnen min og at babyjenta mi spreller som en gal når hun ser meg❤️❤️❤️❤️❤️😁

Anonymous poster hash: cf464...806

Skrevet

Ja, jeg er veldig blid. Jeg hater å være sur eller lei meg, og gir dårlige følelser minimalt med plass i livet mitt. Jeg kan bli oppgitt eller rasende, men det går over etter få minutter.

Skrevet

Ja, jeg er stort sett blid. Både ute og hjemme, faktisk. Jeg har temperament og kan bli litt for fort sint (bare hjemme da), men det går fort over og så kan jeg bli irritert på dem som ikke klarer å snu like fort som meg, men som går og suver i lange tider!

Jeg er selvsagt ikke like fornøyd alltid og har perioder hvor jeg er veldig lei meg, men stort sett er det bare de nærmeste som opplever det. Og de tåler det, heldigvis ❤️

Kopierer svaret ditt , jeg😉

Ante ikke at vi var så like😂

Skrevet

Blid på jobb. Dritsur hver morgen dessverre

Anonymous poster hash: 6b96c...b92

Skrevet

Alltid blid på jobb.

Dessverre ofte sur hjemme.

Trist.

Anonymous poster hash: 513c1...009

Skrevet

Stort sett alltid blid! Og det er oppriktig. Det hender jeg ikke er glad og da kan det kanskje synes, men jeg prøver å være optimistisk allikevel - for det går jo over :)

Anonymous poster hash: 6692e...72c

Skrevet

Stort sett.

Jeg har ikke mer grunn til det enn andre, har opplevd mye forferdelig. Men det er ikke hvordan man har det men hvordan man tar det. Prøver bevisst å fokusere på det som er positivt.

Jeg har for eksempel vært i godt humør hele jula selv om jeg har måttet bryte med familien min og selv om jeg kun fikk to gaver. Jeg har gode mennesker rundt meg som jeg er glad i, og det er mye å være glad for og takknemlig over. Jeg er ikke en flyktning, og jeg har ikke kreft. Osv :)

Anonymous poster hash: e8f8a...4be

Skrevet

Nesten aldri blid :( Jeg vet ikke hvordan jeg oppfattes, men tror nok de fleste vil tenke at jeg er sur. Jeg er sliten og deprimert og greier ikke være glad lenger. Alt er tungt og slitsomt. Jeg klager på alt og sutrer sikkert mye. Generelt negativ og pessimist.

Håper det vil gå over med tiden. Men jeg tør ikke lenger håpe på det :/

Anonymous poster hash: 38fbe...ab1

Skrevet

Jeg er stort sett blid og fornøyd, men kan også bli sinna :P

Husker en på jobben min beskrev meg som biene i en bikube. Han sa jeg var snill og god og gjorde ikke en flue fortred. Helt til noen pirket meg i sida (som i å pirke i en bikube), da var det full eksplosjon :P

Føler det stemmer ganske godt :P

Anonymous poster hash: 45efe...32d

Skrevet

Stort sett er jeg i godt humør, men jeg ser visst veldig sur ut. Er ikke så glad i å smile.

Skrevet

Hahahahaha, nei. Et under at jeg har venner og kjæreste.

Anonymous poster hash: 09205...38f

Skrevet

Får alltid høre at jeg er blid og sprudlende :)

Kan imidlertid bli supersint i løpet av 3 sekunder, men roer meg også raskt og er like blid igjen på null komma niks ;)

Skrevet

Er stort sett blid.kan vere sur men ser aldri svart på livet. Dette fordi økonomi , parforhold, og kvardag og helse er topp.fungerer ikj slike viktige ting er det vel ikj lett å vere blid og glad.

Anonymous poster hash: 4d54f...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...