Gå til innhold

Dere som løper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt løper dere hver treningsøkt og på hvilken intensitet/km/t?

Anonymous poster hash: 16220...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg løper mellom 15-20 km på tredemølle. Ligger gjennomsnittlig 12,5 km/t.

Når jeg løper intervall løper jeg på 14 km/t også går jeg på 7 km/t. Varierer veldig på dagsformen :)

Skrevet

Løper ute.

Løper 4 dager i uka. Løper som regel på 11 km i timen ca nå på vinterstid.

Når våren kommer og jeg skal begynne å løpe løp trener jeg intervaller én gang i uka, og løper en halvmaraton distanse ca hver 14. dag.

Målet er under 50 minutter på mila og under 2 timer på halvmaraton.

Min personlige rekord på mila er 53 minutter og halvmaraton 2 timer og 5 minutter.

Anonymous poster hash: a8c99...692

Skrevet

Løper mest ute, men løper mellom 5 km - 10 km. Vanligvis blir det ca 7-8 km.

Løper ca 1 km på 6 min.

Intervaller løper jeg på mølle nå på vinteren og da ligger jeg på 16 km / t i 45 sek, hvile på kanten 15 sek. 

Målet er jo å klare å løpe en km på 5 min :) 

Anonymous poster hash: b675f...1d7
Skrevet

Jeg løper 4-5 økter i uka. Disse varieres mellom 7km - 30km og på mølle/terreng/landevei. Intervaller med intensitet opp mot 17km/t, langkjøringer rundt 11-12km/t. Variasjon er viktig for meg for at løpingen skal være gøy. Konkurrerer mye for motivasjon. Nå er jeg 6mnd gravid og løper enda, dog kortere distanser og med lav intensitet.

Anonymous poster hash: 45bd2...7b3

Skrevet

Jeg løper 2-4 ganger per uke. Løper ca 5km på 10-12km/t :) mer jogging det da, men 😜

Anonymous poster hash: 3e7df...16d

Skrevet

Jeg løper turer på mellom 8-35 km. De korte er intervalløkter. Uka er stort sett fordelt slik: 2 intervalløkter, en rolig 10 km (bruker ca 55 min), en rask 15 km ( bruker da ca. 5 min på km) og en langtur på 20-35 km (løper den i ca 5:40 fart, noen ganger saktere om jeg er sliten eller det er veldig kupert)

Anonymous poster hash: 5a7fa...9e9
Skrevet

Til vanlig løper jeg 7-10 km 2-3 ganger i uka, snittempo på 11 km/t. Hvis jeg gidder å løpe intervaller kan jeg lett øke snittempoet, men jeg er ikke voldsomt motivert. Løp en 10 km treningstur i høst på 51 minutter, og halvmaraton på 2:10. (Sparte meg hele veien, for det var første gang, og ante ikke hva jeg gikk til)

Anonymous poster hash: e8b02...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...