Gå til innhold

Gravid?? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle flotte damer!

Jeg har et spm - hadde samleie sist 5 og 6 desember. Ventet menstruasjon 15 desember. 1 uke før forventet mens og til i dag har jeg hatt litt smerter, svake mensen lignende smerter. 18 desember fikk jeg ganske lyst blod i det jeg tørket meg på morgen etter et besøk på toalettet, tenkte "Hæ hvorfor så lyst og lite?" Tørket meg enda en gang og det samme kom på papiret. Ganske lyst blod, rosa aktig kanskje? Tok meg paracet og ibux som jeg pleier når jeg får menstruasjon for smertene er utholdelige, så må ta det i god tid før smertene kommer. På kvelden fikk jeg mensenlignende blødning, ganske normal blødning. Veldig av og på i 1,5 dag. Før det stoppet helt opp med ganske mørk/brunrød blødning på papiret. Så var det ferdig.

Syns det var veldig merkelig blødning da jeg alltid har hatt klokkeklar mens hver 15 i mnd og i hele 7 dager med fossende blod og sterke smerter. *kremt*

Nå er jeg ikke ute etter å bli gravid men tanken slo meg - kan jeg være gravid? Tok en test 25 desember før jeg hoppet til køys og testen var negativ... Er det kanskje for tidlig og ta test? Hva kan dette skyldes, blødningen? Ganske så stresset da jeg ikke har lyst på egene barn selv om jeg er veldig veldig glad i de små! Hilsen jente 19år som absolutt ikke vil ha barn, så hvis dette er en graviditet så må lille spire vekk. :-) Hørt forresten mye om festeblødning... Tenkte kanskje det kunne være dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker nok at testen burde vert positiv no om du er gravid :) eg testa 14 desember, det er dagen eg sku hatt mensen, og eg testa positivt 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...