Stine alexandra Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei alle flotte damer! Jeg har et spm - hadde samleie sist 5 og 6 desember. Ventet menstruasjon 15 desember. 1 uke før forventet mens og til i dag har jeg hatt litt smerter, svake mensen lignende smerter. 18 desember fikk jeg ganske lyst blod i det jeg tørket meg på morgen etter et besøk på toalettet, tenkte "Hæ hvorfor så lyst og lite?" Tørket meg enda en gang og det samme kom på papiret. Ganske lyst blod, rosa aktig kanskje? Tok meg paracet og ibux som jeg pleier når jeg får menstruasjon for smertene er utholdelige, så må ta det i god tid før smertene kommer. På kvelden fikk jeg mensenlignende blødning, ganske normal blødning. Veldig av og på i 1,5 dag. Før det stoppet helt opp med ganske mørk/brunrød blødning på papiret. Så var det ferdig. Syns det var veldig merkelig blødning da jeg alltid har hatt klokkeklar mens hver 15 i mnd og i hele 7 dager med fossende blod og sterke smerter. *kremt* Nå er jeg ikke ute etter å bli gravid men tanken slo meg - kan jeg være gravid? Tok en test 25 desember før jeg hoppet til køys og testen var negativ... Er det kanskje for tidlig og ta test? Hva kan dette skyldes, blødningen? Ganske så stresset da jeg ikke har lyst på egene barn selv om jeg er veldig veldig glad i de små! Hilsen jente 19år som absolutt ikke vil ha barn, så hvis dette er en graviditet så må lille spire vekk. :-) Hørt forresten mye om festeblødning... Tenkte kanskje det kunne være dette?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Ta deg en tur til lege så fort som mulig, eneste som kan si med sikkerhet. Bare et tips - hvis det er ditt eget navn du bruker som profilnavn, så kan det være lurt å bytte det til et hvor du ikke kan kjennes igjen. Anonymous poster hash: 5ad2e...2d3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Ta en tur til legen er mitt beste tips også. Og husk at dersom du er gravid (og tenker å beholde barnet), så må du ikke ta ibux! Anonymous poster hash: eb276...152
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Du burde skifte nick......... Anonymous poster hash: 5f561...a39
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Endre for guds skyld nicket ditt.. Nå ligger jo dette ute på nett under fullt navn. Forøvrig vil jeg vel tro på testen om den er negativ. Hormonkluss kan oppstå, veldig normalt. Anonymous poster hash: 3cc94...e73
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Test igjen om noen dager eller ta deg en tur til legen, men bytt nick! Anonymous poster hash: 11856...f6a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Hvorfor må hun bytte nick? Kanskje hun ikke har behov for å være anonym? Anonymous poster hash: e2c50...015
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Dersom du forventet mens 15. og testet 25. er det ikke for tidlig å teste. Jeg tror ikke du er gravid, men du kan jo ta en til test for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 003ad...37c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Ville byttet nick ja :/ søke man på deg på nett kommer dette opp Anonymous poster hash: f50d9...548
Stine alexandra Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2015 er ikke mitt ordentlige navn. Men takk for all svar :-D kanskje greit å bytte nick navn, men åssen gjør man det?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #11 Skrevet 27. desember 2015 Hvorfor må hun bytte nick? Kanskje hun ikke har behov for å være anonym? Anonymous poster hash: e2c50...015 Hun MÅ ikke bytte nick, men det er mange skrudde personer på Internett, og når hun skriver i andre tråder om sensitiv informasjon, så synes jeg hun utsetter seg for unødvendig uthenging med fullt navn her inne. Dette kan gå bra, men det kan også bli stygt. Det er nesten så jeg tror noen misbruker navnet, og da er dette enda verre. Tviler noen hadde lagt ut det hun har lagt ut med fullt navn. Men for all del, er dette henne, og er det ok for henne, er hun i sin fulle rett og bruke sitt eget navn. Anonymous poster hash: fe4d7...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #12 Skrevet 27. desember 2015 er ikke mitt ordentlige navn. Men takk for all svar :-D kanskje greit å bytte nick navn, men åssen gjør man det? Det var det jeg trodde. Og tviler på at det du nå har gjort er lovlig. Du har misbrukt en annen sin identitet, og de kan få problemer på grunn av deg. Du vet du nå kan bli anmeldt? Anonymous poster hash: fe4d7...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #13 Skrevet 27. desember 2015 er ikke mitt ordentlige navn. Men takk for all svar :-D kanskje greit å bytte nick navn, men åssen gjør man det? Veldig dumt hvis det ikke er ditt ordentlige navn , og det eventuelt finnes en med det navnet , da tror alle det er hun som skriver . Er ikke like vanlig som Kari nordmann ( dobbel navn mener jeg ). Anonymous poster hash: f50d9...548
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #14 Skrevet 27. desember 2015 Jeg "fant" deg på Facebook nemlig Så du burde skifte nick Du er sikkert ikke gravid Ta kontakt med legen din evt Anonymous poster hash: 5f561...a39
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #15 Skrevet 27. desember 2015 Vi har to felles venner stine... michael og mauricio Anonymous poster hash: d170e...261
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #16 Skrevet 27. desember 2015 Jeg også fant deg på Facebook :/ Anonymous poster hash: f50d9...548
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #17 Skrevet 27. desember 2015 Bor du i skien? Hvis det ikke er deg så bør du bytte nick. Det er litt spesielt å "finne på" et navn med for, mellom og etternavn som er en reel person. Burd tatt kari nordmann el noe da.. Litt med kjent som "hvemsomhest" Anonymous poster hash: 3df16...7c4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #18 Skrevet 27. desember 2015 Jeg også fant deg på Facebook :/ Anonymous poster hash: f50d9...548 Nå er jo saken at hun har misbrukt denne stakkars jenta på face. Tenk alle vennene hennes som ser dette, alle som kommer til å tro at hun er gravid, og som tror at om hun er gravid skal ta abort. Det er et under at dette innlegget ikke har blitt slettet. Forferdelig! Anonymous poster hash: fe4d7...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #19 Skrevet 27. desember 2015 Jeg også fant deg på Facebook :/ Anonymous poster hash: f50d9...548 Nå er jo saken at hun har misbrukt denne stakkars jenta på face. Tenk alle vennene hennes som ser dette, alle som kommer til å tro at hun er gravid, og som tror at om hun er gravid skal ta abort.Det er et under at dette innlegget ikke har blitt slettet. Forferdelig! Anonymous poster hash: fe4d7...1a4 :/ Anonymous poster hash: f50d9...548
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #20 Skrevet 27. desember 2015 Jeg også fant deg på Facebook :/ Anonymous poster hash: f50d9...548 Nå er jo saken at hun har misbrukt denne stakkars jenta på face. Tenk alle vennene hennes som ser dette, alle som kommer til å tro at hun er gravid, og som tror at om hun er gravid skal ta abort.Det er et under at dette innlegget ikke har blitt slettet. Forferdelig! Anonymous poster hash: fe4d7...1a4 Ikke misbrukt henne selvfølgelig, men navnet hennes. Anonymous poster hash: fe4d7...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #21 Skrevet 27. desember 2015 Kan tenkes at er henne selv ? Tenker bare at man gjort en feil når skrev innlegget ? Og alle begynte si bytte nick ? Anonymous poster hash: f50d9...548
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #22 Skrevet 27. desember 2015 Kan tenkes at er henne selv ? Tenker bare at man gjort en feil når skrev innlegget ? Og alle begynte si bytte nick ? Anonymous poster hash: f50d9...548 Kan tenkes du, men så burde hun selv slette det. Anonymous poster hash: fe4d7...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #23 Skrevet 27. desember 2015 Får håpe hun retter opp i det Anonymous poster hash: f50d9...548
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #24 Skrevet 27. desember 2015 Får håpe hun retter opp i det Anonymous poster hash: f50d9...548 Hun har tydeligvis ikke noe hastverk med det i hvert fall Anonymous poster hash: b5eb4...b2e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #25 Skrevet 27. desember 2015 Det er vel ganske åpenbart at dette er laget på pur faenskap av noen som kjenner den stakkars jenta. En hevngjerrig eks, eller en sjalu (eks)venninne som vil henne vondt. INGEN lager profil i sitt eget FULLE navn, og er så dum å bruke det når de poster noe så personlig som "er jeg gravid". Helt klart en som vil henne vondt som står bak. Du som er så stygg mot et annet menneske; SLETT profilen din, og be moderator om å slette denne tråden. Og slutt å være et jævlig menneske! Anonymous poster hash: b86ce...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå