Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Uten implantater? De har blitt så lite pene etter 3 barn. hadde en fin og fyldig B før svangerskapene. Nå er det bare 2 tomme lapper igjen med en brystvorte som nesten forsvinner i huden. De er ikke så lange og hengende, men de er helt(!) Tomme. Vil vektøkning og styrketrening ha noen effekt? Anonymous poster hash: 94bfd...752
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Nei, her må du nok enten legge på deg 5-10 kilo, ellers så er det plastikkirurgi. Anonymous poster hash: 8b1c0...c6e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Som hun over sier. Jeg har to barn, etter 1. runde med amming kom faktisk puppene litt "tilbake" da jeg var ferdig med amming (noe lenger nede på kroppen, men de var ok😂) Etter 2. mann var ferdigamma, og jeg gikk ned igjen de 20kg jeg la på meg, fikk jeg, som deg, to skrukkete poser 🙈 Til og med med bh hadde jeg problemer, lefsene sklei ut under, eller lurte seg ut over uff... Kjipt! Men nå, nå har jeg altså på et merkelig vis klart å legge på meg 10kg🙉 og puppene mine er perfekte... men så var det resten av kroppen da, den er jo ikke det. Her har du valgets kval, store overarmen, magedeis og fine pupper, eller operere Anonymous poster hash: 22e0a...876
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Åh, kjedelig. Jeg har ikke vondt av å legge på meg litt, men jeg har ikke lett for å gjøre det. Jeg kan sikkert klar å gå opp noen kilo, men da mest ved å trene. Det hjelper vel ikke på fettprosenten. Jeg har alltid vært ganske tynn og beinet, men før barna hadde jeg hvertfall bryster. Nå er jeg bare flat og tynn 😳 Det er jo bare bryster. Jeg er heldig som er frisk osv. Men de har litt å si likevel. Er ikke sikker på om silikon vil bli pent på meg med så lite fettvev. Dyrt er det og Anonymous poster hash: 94bfd...752
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Høres ut som meg. Jeg har også lagt på meg litt, men det hjelper puppene lite. Har innsett at hvis jeg vil ha penere pupper så må jeg under kniven. Men leste at en klinikk henter fett fra rumpe og lår og sprøyter inn i puppene istedet for silikon. Er litt fristet til å prøve det. Anonymous poster hash: b6fe1...ead
Ophiophagus Hannah Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 I mitt tilfelle fikk jeg ganske pene pupper igjen (ikke perfekte, men normale) - måtte bare legge på meg noen kilo. Jeg var helt deppa over puppene mine en periode, de var et sørgelig syn, og jeg tenkte aldri bikini på stranda igjen - det så virkelig ikke bra ut. Var bare skinn igjen følte jeg. Imidlertid så la jeg etterhvert på meg, og så snart jeg kom over femti kilo begynte ting å se bedre ut. Førs fikk jeg litt panikk over å legge på meg, men så etterhvert at dette var kledelig - kiloene ga meg rumpe og pupper, og det er ikke noe å klage over. Jeg var hos plastiskkirurg, og det var ikke langt unna at jeg gjorde det. Nå er jeg veldig glad jeg sparte de pengene, og den påkjenningen. Så jeg ville prøvd å legge på meg noen kilo først, for å se om det ser bedre ut, før jeg gjorde noe så drastisk som å operere meg.
Kanutten83 Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Om du klarer å legge på deg noen kg som ikke vil utgjøre overvekt, er jo det det beste. I mitt tilfelle er det klin umulig å legge på seg i form av fett, jeg bruker 6 mnd på å klare å gå opp 2 kg, og når jeg runder 50 kg er det stopp uansett hva jeg gjør... Prøvde trening uten null effekt på brystene, de var fremdeles bare 2 rundinger med skvalpete hud hvor brystvorta omtrent ble borte... Så her ble det operasjon etter å ha tenkt og undersøkt mye. Er ganske benete selv og la derfor under muskelen. Pga jeg er så tynn så kan jeg kjenne kanten på undersiden, men brystmusklene skjuler oversiden La inn 255 cc for å fylle ut huden, og gikk fra å ha skvalpete hud i 65A til å ha greie og fine i 65D, angrer ikke 1 sekund Jeg prøvde i over 1 år alt mulig for å se om det fikset seg selv, men det ble dessverre ikke bra for meg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Jeg valgte å gå i en av de dyreste undertøysbutikkene og kjøpe noen dyre bher med fyll. Ser flott ut og akkurat som før! Anonymous poster hash: 3c67d...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå