Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Er det realistisk å klare å gå ned 0,5 kg i uken? Har ca 19 uker på meg å gå ned(skal passe en bunad). Er det noen som kan gi meg "oppskriften" på å klare det? Planen er å spise søtsaker og brus bare på lørdager, med unntak av påsken😝 og så har jeg tredemølle og pilatesball hjemme som jeg skal bruke til å trene. Anonymous poster hash: c9b7a...9e9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Er det realistisk å klare å gå ned 0,5 kg i uken? Har ca 19 uker på meg å gå ned(skal passe en bunad). Er det noen som kan gi meg "oppskriften" på å klare det? Planen er å spise søtsaker og brus bare på lørdager, med unntak av påsken😝 og så har jeg tredemølle og pilatesball hjemme som jeg skal bruke til å trene. Anonymous poster hash: c9b7a...9e9 Kan anbefale 5:2-dietten! Anonymous poster hash: 4ace0...9cb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Er det realistisk å klare å gå ned 0,5 kg i uken? Har ca 19 uker på meg å gå ned(skal passe en bunad). Er det noen som kan gi meg "oppskriften" på å klare det? Planen er å spise søtsaker og brus bare på lørdager, med unntak av påsken😝 og så har jeg tredemølle og pilatesball hjemme som jeg skal bruke til å trene. Anonymous poster hash: c9b7a...9e9 Fokuset ditt må være på å begrense matinntaket. Anbefaler deg å laste ned en app hvor du registrerer hva du spiser for å å få kontrollen over hvor mange kalorier du spiser. Eventuelt kan du melde deg på er et roedekurs eller libra. Da er du nesten garantert å gå ned i vekt. Og du får veiledning fra folk som vet hva de snakker om. Anonymous poster hash: 0b2f5...e18
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Grunnet plaget mye med migrene anbefaler legen meg å spise regelmessing, slik at blodsukkeret ikke svinger så mye. Anonymous poster hash: c9b7a...9e9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Å spise regelmessig har ingenting med mengde å gjøre. Jeg har helt stabilt blodsukker og spiser absolutt Max 1200 kalorier om dagen. Er mett hver dag. Spiser kalorifattig, sunn mat. 0,5kg er ikke noe problem, men da må du slutte med unnskyldningene. Anonymous poster hash: 31dbf...82e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Du må spise mat som metter mer, med mindre kalorier. Rent kjøtt, fisk, kylling og masse grønnsaker. Du må og få i deg nok fett, men prøv å få i deg mest sunt fett. Min middag, lunsj og kveldsmat er ofte kyllingfilet/fisk stekt med masse grønnsaker og sopp. Da får jeg en middagstallerken full av mat, til ca 250 kalorier. og jeg er mett hele dagen. Anonymous poster hash: 78686...823
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Unnskylder meg ikke, svarte til hun som sa 5:2 dietten funker. Skal man ikke da spise nesten ingenting 2 dager i uken? Jeg tenker å spise sunnere og mindre hver porsjon å trene 2-4 dager i uken, alt etter hva jeg har tid til. Anonymous poster hash: c9b7a...9e9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Anbefaler noe ala Grete Roede:) Spist med gjevne mellomrom. Spis mat som metter godt, men er kalorifattig. Gå en tur hver dag. Prøv å ikke spise senere enn 21. Og selv om du har lov å spise snop på lørdag, ikke frots. Det er nok med noen biter sjokolade.. Da går du ned 0,5 -1kg i uka ca:) Anonymous poster hash: 2d4b0...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå