Gå til innhold

Småbarnsforeldre- er dere på fest i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har så lyst å på fest mens jeg ikke kjenner det store behovet. Jul for meg er å være sosial med familie enn sjelden ser. I tillegg skal mannen på jobb 4 og 5 juledag.

Mannen synes jeg er trau men jeg synes det handler om prioritering. Og jeg prioriterer barna og familien.

Anonymous poster hash: b9feb...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jobbet 23, igår, dobbelt idag og i morgen. Tirsdag, onsdag og torsdag i neste uke. Noen gl vin hjemme, men ikke fest. Tull at andre juledag er festdag.. For barnløse muligens

Anonymous poster hash: 92427...a1c

Skrevet

jeg har ett barn på 4 år å tenkte å gå ut på nyttårsaften etter han er sovnet.

Å nei jeg har overhodet ikke dårlig samvitighet for at jeg gjør det :)

Anonymous poster hash: f2966...03f
Skrevet

Jeg jobber eller har unger hele jula, hadde jeg hatt fri fra både jobb og barn kunne jeg sikkert gått ut.

Har man lite tid sammen ellers, ville jeg satt pris på å kose seg sammen hjemme hele jula. Kunne godt invitert venner på god mat og vin, men hadde nok ikke satt pris på om mannen gikk på fylla hvis dette var den eneste fritiden vi hadde sammen. (Men skjønner at han kunne trengt en kveld med kompiser, så et par øl og hjem i 1-tiden er innafor)

Anonymous poster hash: 8222a...fdf

Skrevet

Jeg er kronisk syk så all min energi går til å være mamma, ingenting igjen til fest. Tror det er 4 år siden sist jeg var på fest.

Mannen er på guttefest en dag i løpet av jula. Barndomsgjengen har en tradisjon hvor de møtes til julebord. De koser seg max og jeg unner han virkelig denne kvelden.

Anonymous poster hash: b7a76...9c8

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært på byen i kveld, men så har jeg blitt syk. Så da kom heller venninnene mine hjem til meg istedenfor. Ble pizza, film og brus istedenfor fest og fyll. Aner meg at kroppen min vil takke meg for det i morgen :P

Anonymous poster hash: e3b6e...7cb

Skrevet

Nei, men så fester jeg aldri uansett årstid/høytid.

Anonymous poster hash: df475...5ce

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke... :P

Anonymous poster hash: b9a3c...23b

Skrevet

Hvis noen hadde invitert meg på fest hadde jeg gått! Veldig gjerne!

Jeg klarer da fint å prioriterer ungene mine i løpet av en to uker lang ferie selv om jeg hadde tatt meg en fest eller to.

Men jeg har altså ingen fest å gå på...

Anonymous poster hash: a822a...281

Skrevet

Min mann var ute i går. Ingen problem. Han kom seeent hjem, eller tidlig (på mårran), alt etter hvordan du ser det. Han sov på formiddagen og var med i julebesøk på ettermiddag. Jeg lot han få fred i senga til kl 14. Jeg og barna har kost oss max mens pappa hvilte. Ikkeno problem. En annen gang er det min tur 😉

Anonymous poster hash: 1a650...f8a

Skrevet

Vi er på fest nå:-) vennejulebord:-)

Anonymous poster hash: 0aeae...d13

Skrevet

Niks piks!

Anonymous poster hash: b1f90...5cb

Skrevet

Nei, koser meg hjemme med mann og barn 😊

Anonymous poster hash: 39e3e...5d0

Skrevet

Skulle gjerne tatt en tur ut, men jeg gidder ikke;-) er så mett og slapp;-)

Anonymous poster hash: a5fff...685

Skrevet

Nope. Vi koser oss sammen i julen og drar på besøk til familie og hygger oss sammen. Voksne og barn. :) Trenger ikke festing for å ha det gøy i julen. Tar meg gjerne en fest av og til i løpet av året ellers men da er manen hjemme med ungen, og jeg motsatt hvis han vil ut på fest. 

Anonymous poster hash: 9774e...823
Skrevet

Nei, vi koser oss heller hjemme. Men hørte at begge søsknene til mannen som begge er småbarnsforeldre var ute på livet 1.juledag. Så det er nok normalt begge deler.

Anonymous poster hash: f6ab1...4f0

Skrevet

Nei. Jeg er ikke interessert i å feste i jula. Jeg vil gjerne være sammen med ungene og mannen og resten av familien. Kaldt ute er det og.

Anonymous poster hash: 38f02...dd9

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men det er bare fordi jeg ikke kan stå oppreist så lenge. Og det er kaldt. Hvis ikke hadde jeg lett blitt med på fest!

Skrevet

Nei. Men vi var på en heidundrende fest før jul🙈🍷

Anonymous poster hash: f0ca1...3f8

Skrevet

Jeg klarer da fint å prioriterer ungene mine i løpet av en to uker lang ferie selv om jeg hadde tatt meg en fest eller to.

Fikk i grunnen lyst å invitere deg på fest... men har ikke så mange andre å invitere... Men vi kunne nok fått det kjekt vi to! 👍

Anonymous poster hash: 26714...3b9

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 815cb...b62

Skrevet

Fikk i grunnen lyst å invitere deg på fest... men har ikke så mange andre å invitere... Men vi kunne nok fått det kjekt vi to! 👍

Anonymous poster hash: 26714...3b9

Skulle drukket vin, danset og skravlet hele natta!

Skrevet

nei det gidder jeg ikke, jul og romjul får meg er å ligge i senga å slappe av med familie og barn. Vi er ennå usikkre på om vi skal ut på fest eller byen til nyttår, men det kan godt hende vi skal.

Anonymous poster hash: 126a2...c37
Skrevet

Skulle vært ute og festet i går - for da var barna hos sin far. Men jeg klarte å bli syk.. Jaja, 2 uker til neste gang :-P

Anonymous poster hash: 5b923...abd

Skrevet

Nei, fest i jula det var før ekteskap og barn, i den grønne ungdom. Ei jul var jeg på fest hver kveld fra og med 2. juledag til og med nyttårsaften.

Anonymous poster hash: 61450...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...