Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Noen med erfaring? Har veldig lyst å kjøpe boken hennes og føler meg motivert! Vil bli sukkerfri og tror jeg trenger å lese for å bli mer opplyst på hva sukker gjør med kroppen. Leste litt av boka på nett og den ser spennende ut! Vil det bli "for dyrt" å leve sunt? Jeg skal studere samlingsbasert snart.. Da har jeg to uker i slengen uten unger og skal fokusere på skole, kosthold og trening. Selvsagt når jeg er hjemme og! Anonymous poster hash: 81f9d...910
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Det er en fantastisk bok og hun skriver på en inspirerende måte. Jeg har lest mange av bøkene og vært på foredrag. Anbefaler virkelig å gå på foredrag. Litt dyrere er nok denne livsstilen, men det trenger ikke å være veldig dyrt.😊 Anonymous poster hash: 8de19...4fe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Det jeg liker er at hun skriver steg for steg i boken. For det står vel om trening også! Jeg trenger virkelig en "oppskrift" for å komme i form. Mye vegetarretter, herlig. Klar for å bli sunn Anonymous poster hash: 81f9d...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå