Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #26 Skrevet 27. desember 2015 Vi kjøpte i Tyrkia, og betalte vel omkring 13000 for begge ringene. Massivt gull med diamant i min ring. Ringene er sjekket av gullsmed i ettertid og fikk bekreftet at det ikke var noe tull med de. Brukte samme ringene som gifteringer. Anonymous poster hash: 14253...11c
Kanutten83 Skrevet 27. desember 2015 #27 Skrevet 27. desember 2015 Vi betalte vel tilsammen 5000 kr tror jeg. Ganske enkle, men jeg elsker de og vi bruker de derfor som gifteringer også
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #28 Skrevet 27. desember 2015 Min kostet 12.000,- også kjøpte vi gifteringer før bryllupet til 11.000,- for begge. Jeg bruker både forlovelsesringen og gifteringen til daglig. Anonymous poster hash: 2bd39...0d6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #29 Skrevet 27. desember 2015 Min kostet 2000 kr, hvitt gull med en pen diamant Anonymous poster hash: 67d9a...825
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #30 Skrevet 27. desember 2015 Vi spleiset på forlovelsesringer, men om noen hadde fridd til meg med en innkjøpt forlovelsesring, hadde jeg ikke spurt hva den koster. Så utrolig harry og Nouveau-riche med dyre smykker når det finnes folk i verden som sulter. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d Hehehehe hohohoho hihihihi...dette var dagens kommentar 😆😂 Anonymous poster hash: 8b6ae...a1a Bare hyggelig, bare si i fra hvis du har behov for mer. Jeg har flere lastebillass med antipatier klare, bare velg tema. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d Tåpligheter kan jeg fint finne i det virkelige liv, så trenger ingen fler fra deg! Anonymous poster hash: 8b6ae...a1a Du synes det er tåpelig og synes det er harry at mennesker i verdens rikeste land bruker obskøne summer på symbolske steiner hugget ut av livsfarlige gruver av slavearbeidere i fattige land? Da fryder det meg å være tåpelig, ditt kunnskapsløse, HARRY menneske. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #31 Skrevet 27. desember 2015 Vi spleiset på forlovelsesringer, men om noen hadde fridd til meg med en innkjøpt forlovelsesring, hadde jeg ikke spurt hva den koster. Så utrolig harry og Nouveau-riche med dyre smykker når det finnes folk i verden som sulter. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d He he, har du lært deg et nytt utenlandsk uttrykk? Ganske harry og liksomfint - det heter nyrik på norsk! Anonymous poster hash: d3d5a...29d Ånei, det har jeg kunnet i mange år, sikkert 20. Det er nå et eget fenomen, beskrevet med dette franske ordet, akkurat som haute couture er et eget uttrykk. Jeg føler ikke nyrik er like beskrivende, men det er nå bare min subjektive oppfatning. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d Nyrik beskriver og inneholder faktisk nøyaktig det samme som nouveau riche. Det er et fenomen som er godt kjent i de fleste vestlige kulturer. Men de som er litt harry tror ofte at det blir finere og mer elegant på fransk :-D Haute Couture er noe annet - vi har ikke et dekkende uttrykk på norsk. Vi er rimelig ubetydelige som motenasjon historisk. Men det visste sikkert du som er så smart og belest. Anonymous poster hash: d3d5a...29d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #32 Skrevet 27. desember 2015 Min kostet 1500kr den er antikk kjøpt på nettet ❤️ Gifte ringen jeg ønsker meg koster 25 000 😲 Syntes den er veldig dyr men forloveden har sakt jeg kan få den når vi gifter oss 😍 Anonymous poster hash: 4eadc...bfb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #33 Skrevet 27. desember 2015 Våre kostet 2000 kr til sammen for 19 år siden, tror faktisk det var med gravering. Helt vanlige gullringer. Har ikke giftering. Synes det er patetisk å forvente at mannen bruker mangfoldige tusen på ringer. Jeg hadde blitt rimelig irritert dersom min mann hadde brukte femsifret beløp på en så unyttig ting som en ring. Anonymous poster hash: cbd54...06a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #34 Skrevet 27. desember 2015 Vi spleiset på forlovelsesringer, men om noen hadde fridd til meg med en innkjøpt forlovelsesring, hadde jeg ikke spurt hva den koster. Så utrolig harry og Nouveau-riche med dyre smykker når det finnes folk i verden som sulter. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d He he, har du lært deg et nytt utenlandsk uttrykk? Ganske harry og liksomfint - det heter nyrik på norsk! Anonymous poster hash: d3d5a...29d Ånei, det har jeg kunnet i mange år, sikkert 20. Det er nå et eget fenomen, beskrevet med dette franske ordet, akkurat som haute couture er et eget uttrykk. Jeg føler ikke nyrik er like beskrivende, men det er nå bare min subjektive oppfatning. Anonymous poster hash: 9d3f4...91d Nyrik beskriver og inneholder faktisk nøyaktig det samme som nouveau riche. Det er et fenomen som er godt kjent i de fleste vestlige kulturer. Men de som er litt harry tror ofte at det blir finere og mer elegant på fransk :-DHaute Couture er noe annet - vi har ikke et dekkende uttrykk på norsk. Vi er rimelig ubetydelige som motenasjon historisk. Men det visste sikkert du som er så smart og belest. Anonymous poster hash: d3d5a...29d *fnis* Anonymous poster hash: 9d3f4...91d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #35 Skrevet 27. desember 2015 Vi kjøpte gullringer som vi også bruker som gifteringer. Synes at mannen skal punge ut ti tusenvis av kroner for en stor diamant som skal vises til venninner osv er en av disse tåpelige amerikanske skikkene som er kommet i det siste. Føler det ofte er yngre mer umodne bruder som har dette, de som tenker mer på bryllupet enn ekteskapet Anonymous poster hash: e5198...284
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #36 Skrevet 27. desember 2015 Min kostet 1500kr den er antikk kjøpt på nettet ❤️ Gifte ringen jeg ønsker meg koster 25 000 😲 Syntes den er veldig dyr men forloveden har sakt jeg kan få den når vi gifter oss 😍 Anonymous poster hash: 4eadc...bfb Å kjære... Hva med å bruke 5 000 på ring og 20 000 på litt undervisning i grunnleggende rettskriving? Anonymous poster hash: 55bf9...4e8
pifi med tre nurk Skrevet 27. desember 2015 #37 Skrevet 27. desember 2015 Vet ikke. Kanskje 3500,-. Jeg synes det er altfor mye!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #38 Skrevet 27. desember 2015 Min kostet 1500kr den er antikk kjøpt på nettet ❤️ Gifte ringen jeg ønsker meg koster 25 000 😲 Syntes den er veldig dyr men forloveden har sakt jeg kan få den når vi gifter oss 😍 Anonymous poster hash: 4eadc...bfb Å kjære... Hva med å bruke 5 000 på ring og 20 000 på litt undervisning i grunnleggende rettskriving? Anonymous poster hash: 55bf9...4e8 Denne tråden handlet vel ikke om rettskriving? En frekk og unødig kommentar, som gjør at du fremstår som meget lite trivelig dame. Forstod du kanskje ikke hva hun skrev siden det var skrivefeil? Poenget med kommunikasjon er forståelse.. Anonymous poster hash: f761b...223
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #39 Skrevet 27. desember 2015 Det vet jeg ikke, og det betyr heller ikke noe. Det som er viktig er at han kjenner meg, og visste akkurar hva jeg ville ha. Han tegnet ringen selv, og fikk en gullsmed til å lage den. Anonymous poster hash: 00131...80f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. desember 2015 #40 Skrevet 27. desember 2015 Jeg leste om noen forskere som hadde sett på sammenhengen på ringens verdi og ekteskapets varighet. De fant at det var ca dobbelt så høy risiko for at de hadde skilt lag etter et vist antall år (10?) hvis ringen hennes var relativt dyr enn om den var billigere. Anonymous poster hash: 2d6f4...6b6 Det overrasker meg ikke:-)Brukte vel 6000 på våre ringer tilsammen. Brukes også som gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #41 Skrevet 27. desember 2015 Forlovelsesringen kostet 60000, la til gravering og ekstra diamanter for 40000 når vi giftet oss😊 Elsker ringen min og mannen min som vet AKKURAT hva slags ringer jeg liker😘❤️ Anonymous poster hash: 9e1dd...18f Kan vi få se bilde? Anonymous poster hash: 6fa45...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå