Gå til innhold

Hvor er alle julebukkene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei til Halloween ja til julebukk sies det i oktober.

Hvor er alle julebukkene?

 

 

Anonymous poster hash: b29c9...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går de ikke før selve nyttårsaften på kvelden:-)

 

Anonymous poster hash: 4d102...dc2

Skrevet

Her går de også kun nyttårsaften ;)

 

Anonymous poster hash: 309b6...647

Skrevet

I løpet av mine 37 leveår har jeg aldri opplevd å få en julebukk på døra.

 

Anonymous poster hash: 2048a...3cf

Skrevet

De skal vel gå i romjulen?

 

 

Anonymous poster hash: b29c9...7fc

Skrevet

Det gikk såvidt noen julebukker på syttitallet, siden er de ikke sett.



Anonymous poster hash: 89182...66b
Skrevet

I Bergen kommer de på nyttårsaften.

Hvor bor du?

 

Anonymous poster hash: 92dd1...816

Skrevet

Det der er utdøende. Kom på Halloween, sier jeg dere, så kommer dere fort og drar fort og jeg slipper å late som jeg vil høre alle versene av musevisa

 

Anonymous poster hash: 57d8f...81b

Skrevet

De kommer på nyttårsaften her (Bergen)

Forøvrig liker jeg både det og de som kommer 31 okt. Det ene utelukker ikke det andre.

Skrevet

Jeg bor også i Bergen å her kommer de nyttårsaften.

Men enkelte steder her også ser det ut som det er på vei å dø u :(

Søsteren min bor i blokkene på Elveneset å hadde kjøpt inn enorme mengder med godteri for hun regner med at det kom masse barn,også endte det med at det ikke kom en eneste..

 



Anonymous poster hash: c6d18...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...