Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Nå er jeg lei av å ikke ha gode venner, de vennene jeg har holder meg ofte utenfor, og nå føler jeg tiden er inne for å finne noen andre å være sammen med når jeg er sammen med venner, vennskap jeg kan glede meg over. Men hvor lett, eller vanskelig er det egentlig. Hvor får man venner, og når "vet man" at man er venner? Savner å ha noen å snakke med, som jeg kan stole på, ei venninne eller liten venninnegjeng som kan gjøre hyggelige ting sammen uten at man må føle at stemningen er rar. Anonymous poster hash: 7a499...864
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Unnskyld at jeg spør på denne måten, men kan det være noe i din atferd som gjør stemningen rar? Noe med dine sosiale verktøy som ikke er helt optimale? Anonymous poster hash: aa772...bfe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Hmm, ja det kan sikkert være det sikkert. Men man velger ikke helt venninnegjengen sin, min venninne har "ødelagt" den litt ved å dra inn et par andre, så stemingen er liksom ikke helt som før. Men det er vel det at det er kun meg som har barn. Jeg inviterer og inviterer, de kommer, men får aldri invitasjon tilbake. Bare "møtes på cafen om tre timer?" alle kan,men ikke jeg som sitter der med jobb og barn. Så da detter jeg ut, som alltid. Det er kjipt. OGså finner de på ting ofte uten at noen nevner noe til meg,. Føler meg litt "uttafor" og at jeg egentlig ikke er med i gjengen mer. Men ja, kanskje jeg er rar. ? Anonymous poster hash: 7a499...864
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Hmm, ja det kan sikkert være det sikkert. Men man velger ikke helt venninnegjengen sin, min venninne har "ødelagt" den litt ved å dra inn et par andre, så stemingen er liksom ikke helt som før. Men det er vel det at det er kun meg som har barn. Jeg inviterer og inviterer, de kommer, men får aldri invitasjon tilbake. Bare "møtes på cafen om tre timer?" alle kan,men ikke jeg som sitter der med jobb og barn. Så da detter jeg ut, som alltid. Det er kjipt. OGså finner de på ting ofte uten at noen nevner noe til meg,. Føler meg litt "uttafor" og at jeg egentlig ikke er med i gjengen mer. Men ja, kanskje jeg er rar. ? Anonymous poster hash: 7a499...864 Når de selv får barn vil de kanskje forstå at sånne spontane ting ikke fungerer for alle. Anonymous poster hash: aa772...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå