Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #26 Skrevet 27. desember 2015 Lilly! Molly er som allerede nevnt et hundenavn. Anonymous poster hash: 2bbb5...f8a
☆☆☆ Skrevet 27. desember 2015 #27 Skrevet 27. desember 2015 Likar begge. Held ein knapp på Lilly, sidan oldemor mi heitte det.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #28 Skrevet 27. desember 2015 Molly, Lilly blir for vassent. Vurderer Molly selv, men tror kanskje ikke pappaen er med. (Også hender det jeg skjener ut i Fredrikstad-L når jeg forsøker å si det, selv om jeg ikke er fra Østfold) Anonymous poster hash: bd687...305
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #29 Skrevet 27. desember 2015 Lilly. (Molly hvis det er til valpen). Jenny er også fint Eller Lykke. Anonymous poster hash: a24b2...021
megmegmeg Skrevet 28. desember 2015 #30 Skrevet 28. desember 2015 Kommer litt an på etternavnet, hva som passer best til det 😊 Men personlig liker jeg ikke stavemåten på Lilly, hadde heller gått for Lily i såfall. Og Molly syns jeg er pent og unikt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå