Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Vi har så lyst til å prøve, men vi sliter fordi jeg tror jeg ubevisst strammer for mye.. Noen stilling som funker bedre enn andre? Og dere som synes det er ekkelt, bare dropp å svare.. 😉 Anonymous poster hash: e1ec1...04d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Drikke litt vin (ikke mye da mister du dømmekraft;-)), bruke gooood tid, varme opp med en finger eller to først, glidemiddel. Stillingen der du ligger på magen er visst best. Lykke til;-) Anonymous poster hash: d4cad...57f
Grønn Sommerfugl Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Bruk godt med glidemiddel. Så koser mannen deg en god stund bak før han fører først en finger inn og så en finger til. Sørg for å være opphisset før han begynner med dette. Så når du klarer å slappe av når han fører fingrene inn kan dere prøve med penisen. Hold et jevnt trykk der bak og bruk lang tid på å føre penis inn. Når han har fått den inn. Bare hold den litt der stille mens han fortsetter å kose med deg (liker du å bli tatt på puppene for eksempel er det fint )så når du slapper helt av kan dere prøve på "ut og inn" bevegelsen. Husk at når du trodde du hadde nok glidemiddel... så ta på litt til. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg liker å bruke klyster først, bare for å vare helt sikker, og slippe å bekymre meg for lukt osv. Bruker silikonglidemiddel, for det er veldig langvarig, tørker ikke ut, og er viktig, siden det ikke er noen produksjon av naturlig smøring. Klemmer litt glidemiddel innenfor, smører godt rundt åpningen og hele penis. Ta det veldig rolig, gjerne en finger først, men også penis steg for steg. Bruk gjerne vibrator samtidig, slik at du fokuserer på nytelsen fremfor evt ubehag. Ligg gjerne på magen eller siden. Det tok tid før jeg klarte det, men første gang det gikk bra var jeg edru. Ellers er det helt fantastisk å gjøre det når man er høy. Anonymous poster hash: 98444...1fa
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Takk for tips jenter... Da blir det silikonglidemiddel + vibrator neste gang... Anonymous poster hash: e1ec1...04d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Bruker dere hansker ved analsex? Med tanke på ein finger som skal inn først. Får jo drit på den... Anonymous poster hash: 916cb...10c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Bruker dere hansker ved analsex? Med tanke på ein finger som skal inn først. Får jo drit på den... Anonymous poster hash: 916cb...10c Får jo ikke det med mindre du gjør det på noen som helst skulle ha vært på do et par minutter før. Anonymous poster hash: 85889...663
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Bruker dere hansker ved analsex? Med tanke på ein finger som skal inn først. Får jo drit på den... Anonymous poster hash: 916cb...10c 😂😂😂 Til hi: Bruk god tid og alt som er nevnt over her. Kan også prøve med en pute under bekkenet. Det er viktig å være avslappet og kåt. Jeg syns det er best og lettest når jeg stimulere klitoris samtidig. Og et tips til slutt, når han er på vei inn, kan du trykke litt som du gjør når du er på do med nr to, da åpner du muskelen Anonymous poster hash: 6b391...36d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Jeg øvde litt på egen hånd alene først, med en dildo. Da lærte jeg meg fort hva som skulle til Anonymous poster hash: b4b82...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå