Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jenta på 3 år har tisset på siden 2,5. Hun bæsjet noen ganger på potta da hun var i startfasen, men så stoppa det opp. Hun hadde plutselig en dag bæsja i barnehagen 2 dager på rad, så trodde det endelig hadde løsnet. Hun tør rett og slett ikke bæsje på do eller potte. Jeg er så LEI! Har prøvd så og si alt. Jeg er så lei den fordømte bleia når vi egentlig er ferdig med den. Er det noen som har noen gode tips?Hun er redd og kan begynne å gråte hvis jeg sier at hun må prøve å gå på do.. Senest istad satt vi på doen i 20 minutter med bæsjesanger, bestikkelser og prat om hvor bæsjen endte opp osv osv, men ender bare med gråt og "jeg har ikke lyst". Anonymous poster hash: d9398...e5a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Sånn er det med 4.5 åringen her og. Hyler og skriker og hverken vil eller får til å bæsje på do. Anonymous poster hash: f41c5...7b4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Vi tok på Bleie når han måtte på do , han Tissa på do, men nektet totalt nr 2. Etter bikka 4 år turte han plutselig Anonymous poster hash: bcc87...803
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Her brukte vi premiering. Hun her ble rett og slett forstoppet i flere omganger.. En Nonstop pr bæsj, og et klistermerke i barnehagen. Etter noen uker løsnet alt her og premieringen gled ut naturlig Få henne til å blåse i et sugerør på do, det stimulerer visst muskulaturen i baken visst. Og vill jubel og high five når hun får det til. Lykke til! Anonymous poster hash: b251c...73d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 http://www.dagbladet.no/2011/06/01/magasinet/jesper_juul/barn/16758078/ Dette som skrives her er helt sant. Jeg brukte oppskriften på min sønn, og etter to tre måneder var han en dobæsjer. Så mitt beste tips til deg er: ro ned, les nøye hva mannen skriver, forstå det, følg hans råd. Anonymous poster hash: dbb98...b2a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Jeg satt Microlax på sønnen min, ikke snakk om at han kunne knipe igjen da. (Han merket ikke at jeg satt det da, lurte det inn ved bleieskift) Gjorde det to ganger, nektet ham å ha på bleie begge gangene, og så var han ferdig med det. Hilsen M. Onstermamma Anonymous poster hash: b577e...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå