Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Føler selv alt er så slitsomt. Alt jeg gjør blir feil. Lager jeg pannekaker, så krangler ungene om hvem som skal få først. Lager jeg middag er det alltid en av ungene som klarer og lager misnøye ved maten. Rydder jeg og vasker, rotes det til med en gang - ingen respekt for all jobbe jeg har gjort Ungene kragler dagen lang, har ikke sjans til å stanse de (de er 9 og 12 år). Jeg har mistet meg selv. Føler at i andres øye er jeg ikke verdt noe... jeg føler selv jeg fortjener ha det bra, men hverdagslivet er et slit! Gir meg selv en 4! Anonymous poster hash: cbb41...058
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg føler meg heldig og velsignet som har to friske velskapte barn og en snill mann som deltar i alle aktiviteter i hjemmet. Når man leser all tragedien her inne er ikke dette noen selvfølge. Vi har trygge faste jobber, lite gjeld, stort hus, god plass, frisk luft, mat i kjøleskapet, et godt samliv og et godt sexliv. Generelt få problemer... Jeg gir meg selv en 8. Når jeg har gått ned de 20 fastklistrede kiloene etter to tette svangerskap, og betalt ned studielån og billån er jeg oppe i 10, dersom ikke noe uforutsett skjer. Anonymous poster hash: 8363d...708
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 2 Anonymous poster hash: 0d471...dd5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Vil gi meg selv en 8! Kjærligheten, økonomien og venner er på topp. Min far og bror kommer ikke overens, noe som sliter veldig på meg. Vi har to barn hvor minste akkurat er fylt 1 år. Jeg er hjemme om dagen og på skole om kvelden og dette er en litt slitsom situasjon. Derfor trakk jeg fra to Anonymous poster hash: 7e2ed...9bf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 7 pga fantastisk mann. Anonymous poster hash: e066b...a45
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 6 pga jobb/stedet jeg bor/valg tidligere i livet og økonomi. Men til sommeren kan jeg fort være oppe i 8! Anonymous poster hash: ab98a...74e
soleia Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Slike episodar du nemner er det ofte her i huset og, og eg vil tru det er slik i dei fleste heimar. Likevel vil eg nok rangere livet til 8 - 9 på skalaen. Mine ungar er litt mindre enn dine, og eg forventar ikkje så mange takksigelsar for det eg gjer. Dei er sentrum i sine eigne univers, og ser på det som heilt sjølvsagt at eg skal stå til teneste. Men likevel er eg glad vi har dei, og glad i familien min. Dei fortel meg og ofte at dei er glade i meg. Eg opplever og at folk gjev meg positive tilbakemeldingar i jobben min, og set pris på det eg gjer der.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 6 kanskje Jeg er egentlig ganske fornøyd med livet men er jo alltid ting som kunne vært bedre. Hadde barnefaren vært ute av bildet så kunne jeg fort sagt 9 istedenfor,for er han som på mange måter gjør livet verre for både meg og småen. Sønnen min har blant annet sagt " jeg vil ikke være alene hos pappa,for jeg blir redd når han er så sint". Barnhagen mener jo at småen har så dårlig selvtillit pga faren kjefter konstant og hakker på han. LIvet hadde også vært bedre om jeg eiet egen leilighet å at den gjerne var litt større enn 65 kvm,sånn at det hadde vært mulig å ha det fint hos seg. Nå leier vi en liten leilighet som er overfylt å som alltid ser veldig rotete ut pga plassmangel. Det jeg er takknemlig for er at vi har barnehageplass 2 minutter unna å gå,det er veldig praktisk ettersom jeg har bil. Er veldig takknemlig for at jeg fikk byttet skole så jeg nå kun har 5 minutt med buss til skolen,det gir meg mer tid med sønnen min Er også veldig glad for at foreldrene mine ikke bor så langt unna,jeg liker å ha familien i nærheten Anonymous poster hash: 5724e...556
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 1-2 Anonymous poster hash: 09101...57b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 9. Jeg har slitt mye med sosial angst, men har det siste året blitt veldig mye bedre. Jeg har fått barn og har en fantastisk kjæreste som er helt rå til å stille opp. Har det rett og slett veldig bra! Anonymous poster hash: f2095...705
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 Jeg vet ikke helt hva som kunne vært bedre? Har alt jeg ønsker meg og alt jeg trenger, god og snill mann, flotte barn, stort hus, hytte, god økonomi og stabil jobb. Får tid til det jeg ønsker, som venner, trening, reise.. Har et rikti og spennende liv. Gir meg selv 9. Vi kunne hatt tettere forhold til min familie. Anonymous poster hash: 38fcf...872
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 8. Gleder meg til mannen er i jobb, og jeg har landet drømmejobben, samt fått betalt ned litt gjeld! Da er vi oppe i en 10er lett Anonymous poster hash: c955c...848
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 8-9. Ja, det er ting som ikke er topp i livet mitt. Både jeg og et av barna har kroniske sykdommer, jeg har ikke drømmejobben akkurat nå, hverdagen har sine utfordringer, og så videre. Men disse tingene er bagateller i den store sammenhengen, jeg lever et trygt liv i et trygt land, jeg er relativt sett rik både materielt og i kjærlighet, jeg har tid til å dyrke famile, vennskap og interesser i tilegg til jobben, jeg har en famile som fyller meg med glede og som jeg er uendelig takknemmelig for, jeg trenger aldri å bekymre meg for jeg selv om mine nærmeste skal måtte sulte eller få nødvendig legehjelp. Jeg er heldig, og det er også de aller fleste andre i dette landet. Anonymous poster hash: 03c8a...716
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 7 Har drømmejobben Tre flotte barn som klarer seg bra God økonomi God helse Fornøyd med utseendet Det som trekker ned er litt for mye småkrangling med mannen. Begynner å bli ganske lei, men klarer ikke snu det. Han er egentlig en bra mann, men vi har kommet inn i en negativ spiral og har dårlig påvirkning på hverandre. Anonymous poster hash: 9817f...e17
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 Tja, 9-10. Hva kunne egentlig vært bedre for meg? Joda, jeg kunne gjerne vært kvitt gjelden, fått kjøpt ny bil som ikke skranter, kjøpt et sted å bo, fått meg noen nye klær og gått ned noen kilo. Men dette har jeg jo planer om å få ordnet i løpet av en tid. Mål i livet må man jo ha. Så alt i alt har jeg det knallbra. Er god i helsa både meg og mannen, har et friskt og velskapt barn, og et på vei (som så vidt vi det også er helt frisk). Har sted å bo, mat på bordet og et godt forhold til mannen. Eneste som trekker ned for tiden er at vi må jobbe så mye i jula. Det er litt kjipt når man helst bare vil være med hverandre. Men men, man må jo bare det. Anonymous poster hash: 7984c...eb0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 Barna: 10 Kjærlighet: 3 Økonomi: 2 Jobb: 1 Fritid og venner: 6 Helse: 9 Generelt ellers: 7 Alt i alt ikke så verst. Anonymous poster hash: 382d6...7c9
februarprins2013 Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 (endret) 8, fordi jeg er små syk Endret 26. desember 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 Barn:10 Jobb:1 , jobber i oljebransjen. Elsker jobben, men vet ikke om jeg har jobb om 6 mnd Fritid og venner : 4 Helse:9 Kjærlighet:4, elsker mannen, men i en veldig tøff periode nå. Livet generelt :4 Jeg er veldig takknemlig for det jeg har, men livet er ganske tøft for toden. Mannen er sykemeldt, og fått oppsigelse. Mulig jeg får oppsigelse. Vi har nettopp kjøpt drømmehuset, som ble dyrere enn forventet ( ble kjøpt før nedgangen i oljebransjen) Får inderlig håpe ting blir bedre i løpet av 2016.....er så utrolig sliten Anonymous poster hash: 39803...be0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 9-10! Er nyforlovet, har herlige barn og er gravid. Kun litt kjedelig jobb som gjør at det ikke blir full score. Anonymous poster hash: eb758...aec
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #22 Skrevet 26. desember 2015 Akkurat nå vil jeg si 9. Men for bare en mnd siden følte jeg veldig sterkt på akkurat det du skriver og tenkte at jeg var nede på 1. En dag våknet jeg og så hva jeg faktisk har i livet mitt. Friske, lykkelige barn. Som krangler og bråker akkurat like mye som før, men jeg graver meg ikke like mye ned i det lengre. Vi har mat, tak over hodet, alle i familien er friske og har det bra. Anonymous poster hash: f9845...c2a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #23 Skrevet 26. desember 2015 5 kanskje. Har lite venner og de jeg har drar meg ned, tenker over hver dag hva som feiler meg.. Ganske trist. Jeg håper på flere bekjentskap og gode venner i året som kommer. Jeg starter snart studie. Økonomien blir da litt dårligere, men man kan jo ikke få alt.. Anonymous poster hash: b3cca...869
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #24 Skrevet 26. desember 2015 4. Barna og familien er friske, og jeg er veldig takknemlig for det. Ellers drar jobb og min ensomhet ned. Anonymous poster hash: 39c35...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå