Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg var på julemiddag idag. Faren min kastet puter rundt i stuen for å friste og øse opp barna. Jeg prøver å få de til å slutte uten hell. Så blir han lei av det og går videre til 2-åringen. Tar opp en sylskarp ny lommekniv og viser henne, åpner kniven og "kvesser" den på fingeren sin. Da bare klikker det for meg. Hun kunne lett tatt tak i den og det kunne gått galt. En sylskarp kniv og en 2-åring hører ikke sammen. Han mente jeg overreagerte, men det var bare det som fikk begeret til å renne over. Han eier ikke respekt for meg når jeg prøver å roe ned barna, gjør han bare mer og mer for å øse de opp. Andre med samme problem? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 94e89...44e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 94e89...44e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Ser det med kniven, men ikke problemet med putene. Kan ikke en bestefar få herje litt med barnebarna, da? Anonymous poster hash: 5ff7d...f14
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 ser han de sjelden? Han prøver jo bare være morsom og underholde barna... skjønner ikke hvorfor du tar så på vei.... Anonymous poster hash: dda87...01c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Han ser de hver dag. Alltid noe. Sist skulle han tulle med snusboksen, rett før 2-åringen tok snusen i munn. Synes ikke en kniv og 2-åring hører sammen jeg da. Putekrigen endte med at 5-åringen slo hodet i kanten på et glassbord. Synes det er unødvendig. HI Anonymous poster hash: 94e89...44e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 hysterisk? Anonymous poster hash: d892a...404
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Idiot av en far. Høres ut som en forvokst tenåring.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Synes ikke jeg er hysterisk som mener en 2-åring og en sylskarp kniv hører sammen? Men som sagt er dette liksom toppen på alt. Har klart å holde kjeft lenge, min mor som prøver å snakke til han iblant. Går vel an å tulle å ha det gøy uten kniver og snus? Og andre potensielle farlige ting.. Hun kunne bare grepet tak i kniven og skjært seg. Heldigvis tok jeg henne bort før hun klarte det. HI Anonymous poster hash: 94e89...44e
liniss - mamma til tre små Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Men i jøssenavn, jeg skjønner deg ihvertfall godt! Greit med tull å tøys, men kniver og snusbokser har ingenting med tull å tøys å gjøre.. Han må da skjønne dette selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå