Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg og samboeren min har ikke vært sammen så lenge. Jeg har ett barn fra tidligere forhold, og jeg sa at jeg ønsket å feire jul hos mine foreldre i år, da hele familien skulle være samlet. Jeg sa også at min samboer kunne velge selv hvor han ville være, han MÅTTE ikke feire sammen med meg og min familie. Uansett, han ble med oss og vi var hos mine foreldre i 5 dager, kom tilbake igår. Nå er jeg veldig sliten, jeg studerer 100%, jobber fast hver tredje helg, tar ofte ekstravakter de helgene jeg har fri, jobber helg i praksis under studiene, gjør alt av matlaging og husarbeid selv. Mannen sitter hjemme å spiller med kompiser ( via nett), og gjør ikke noe særlig hjemme. Han jobber offshore, en mnd på og en mnd av. Grunnet permittering jobber han nå en mnd på sjøen og er hjemme to mnd. Men over til poenget!! Han vil at vi sksl besøke hans bestemor i morgen og være der til onsdag. Jeg sier at jeg har veldig lyst å være hjemme og slappe av, for jeg klarer ikke slappe av når jeg er på besøk, og jeg trenger virkelig fred. Samboer tar uansett bare med seg PCen sin når vi er på besøk der og sitter å spiller, så jeg må underholde hans bestemor mens han har på headsett og er helt fraværende. Han vil at jeg skal sitte i 3 dager og skrike til hans bestemor ( hun er nesten døv stakkaren) når han bare skal spille pc spill. Han vil ikke legge igjen PCen hjemme. Jeg har virkelig ikke lyst til dette og det vet han. Han kjefter og sier at om jeg er sååå sliten, hvorfor kunne ikke jeg vært mindre på besøk hos min familie osv.. Vel, jeg ser min familie en gang i året, i jula. Hans familie bor 1 time unna, og han velger å besøke de sjelden Jeg vil være hjemme!!!!!! Anonymous poster hash: ee811...942
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Han ble med til deg? Du burde føye deg du og. Ta med bøker og les. Anonymous poster hash: 0c7b1...9fe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Hadde han ikke vært som du sier, hadde jeg dratt. Men å dra på ferie med en guttunge, som bare skal spille... ALDRI! Kos deg hjemme uten dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 651c6...58e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Bli hjemme . eller forlang at han setter igjen pc Anonymous poster hash: e8f6d...0bd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Han ble med til din familie og jeg synes virkelig du kan bli med til hans... V Anonymous poster hash: 08a51...803
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Det jeg henger meg opp i i innlegget ditt er.... hvorfor i all verden gidder du være samboer med en "mann" som ikke bidrar i hjemmet, som bare sitter og spiller på pc enten han er hjemme eller på besøk? Det er nok ikke disse tre-fire dagene hos hans bestemor som er problemet i forholdet deres - problemet er at dere har vidt forskjellige forventninger til hva forholdet skal innebære. I et normalt forhold så mener jeg du burde være med til hans bestemor. Men dere har jo ikke noe godt forhold. Og om han skal isolere seg der med spilling så er det heller ingen vits at noen av dere reiser dit. Vil tro han ikke vil reise dit alene, for da blir det for synlig at han ikke bryr seg, men bare vil spille. Vil tro han er spillavhengig... Ta et oppgjør med det som er det egentlige problemet deres - virker ikke som om det er et samboerskap med noen framtid :/ Anonymous poster hash: 76889...11f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Du virker spesiell!du er sliten etter å ha vært hos familien din😳 Selvfølgelig skal du bli med han til bestemor,skulle bare mangle. Anonymous poster hash: 40410...1a3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 For et radarpar! Dere fortjener hverandre. Virkelig!! Anonymous poster hash: 48a3d...ede
soleia Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Normalt sett synes eg du skulle vore med til bestemor, men då hadde eg forlanga at han la att spele-pc heime. Skjønar ikkje kva du skal med ein slik type, som berre let deg oppvarte seg utan å bidra.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 Dra på besøk til hans bestemor der han skal sitte å spille spill??? Nope. Det hadde jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: d7cc7...160
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 Jeg synes dere er like ille begge to! Anonymous poster hash: 259e9...017
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 Be han legge igjen pc hjemme og vær der 1 natt istedet for 3? Virker som et greit kompromiss. Anonymous poster hash: 3874c...810
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 Jeg og samboeren min har ikke vært sammen så lenge. Jeg har ett barn fra tidligere forhold, og jeg sa at jeg ønsket å feire jul hos mine foreldre i år, da hele familien skulle være samlet. Jeg sa også at min samboer kunne velge selv hvor han ville være, han MÅTTE ikke feire sammen med meg og min familie. Uansett, han ble med oss og vi var hos mine foreldre i 5 dager, kom tilbake igår. Nå er jeg veldig sliten, jeg studerer 100%, jobber fast hver tredje helg, tar ofte ekstravakter de helgene jeg har fri, jobber helg i praksis under studiene, gjør alt av matlaging og husarbeid selv. Mannen sitter hjemme å spiller med kompiser ( via nett), og gjør ikke noe særlig hjemme. Han jobber offshore, en mnd på og en mnd av. Grunnet permittering jobber han nå en mnd på sjøen og er hjemme to mnd. Men over til poenget!! Han vil at vi sksl besøke hans bestemor i morgen og være der til onsdag. Jeg sier at jeg har veldig lyst å være hjemme og slappe av, for jeg klarer ikke slappe av når jeg er på besøk, og jeg trenger virkelig fred. Samboer tar uansett bare med seg PCen sin når vi er på besøk der og sitter å spiller, så jeg må underholde hans bestemor mens han har på headsett og er helt fraværende. Han vil at jeg skal sitte i 3 dager og skrike til hans bestemor ( hun er nesten døv stakkaren) når han bare skal spille pc spill. Han vil ikke legge igjen PCen hjemme. Jeg har virkelig ikke lyst til dette og det vet han. Han kjefter og sier at om jeg er sååå sliten, hvorfor kunne ikke jeg vært mindre på besøk hos min familie osv.. Vel, jeg ser min familie en gang i året, i jula. Hans familie bor 1 time unna, og han velger å besøke de sjelden Jeg vil være hjemme!!!!!! Anonymous poster hash: ee811...942 Omg! Dump ham!! Anonymous poster hash: ac60a...2e6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 Jeg hadde blitt hjemme. Anonymous poster hash: 13aff...545
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 Hvorfor er du sammen med en guttunge? Anonymous poster hash: 39201...6b7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 Hvorfor er du egentlig sammen med han? Anonymous poster hash: 854a2...f3b
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 Hvis jeg skulle være lojal, ville jeg måtte være med. Men dama er sikkert pensjonist, så hvorfor må dere dra så kort tid etter forrige besøk...? Ta det i nyttårshelga. Og du - han skal selvsagt ikke ta med pc. Det er jo latterlig av en voksen mann. Vil han glede bestemor må han være sammen med henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå