Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg og samboeren min har ikke vært sammen så lenge. Jeg har ett barn fra tidligere forhold, og jeg sa at jeg ønsket å feire jul hos mine foreldre i år, da hele familien skulle være samlet. Jeg sa også at min samboer kunne velge selv hvor han ville være, han MÅTTE ikke feire sammen med meg og min familie. Uansett, han ble med oss og vi var hos mine foreldre i 5 dager, kom tilbake igår. Nå er jeg veldig sliten, jeg studerer 100%, jobber fast hver tredje helg, tar ofte ekstravakter de helgene jeg har fri, jobber helg i praksis under studiene, gjør alt av matlaging og husarbeid selv. Mannen sitter hjemme å spiller med kompiser ( via nett), og gjør ikke noe særlig hjemme. Han jobber offshore, en mnd på og en mnd av. Grunnet permittering jobber han nå en mnd på sjøen og er hjemme to mnd. Men over til poenget!! Han vil at vi sksl besøke hans bestemor i morgen og være der til onsdag. Jeg sier at jeg har veldig lyst å være hjemme og slappe av, for jeg klarer ikke slappe av når jeg er på besøk, og jeg trenger virkelig fred. Samboer tar uansett bare med seg PCen sin når vi er på besøk der og sitter å spiller, så jeg må underholde hans bestemor mens han har på headsett og er helt fraværende. Han vil at jeg skal sitte i 3 dager og skrike til hans bestemor ( hun er nesten døv stakkaren) når han bare skal spille pc spill. Han vil ikke legge igjen PCen hjemme. Jeg har virkelig ikke lyst til dette og det vet han. Han kjefter og sier at om jeg er sååå sliten, hvorfor kunne ikke jeg vært mindre på besøk hos min familie osv.. Vel, jeg ser min familie en gang i året, i jula. Hans familie bor 1 time unna, og han velger å besøke de sjelden Jeg vil være hjemme!!!!!! Anonymous poster hash: ee811...942
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Han ble med til deg? Du burde føye deg du og. Ta med bøker og les. Anonymous poster hash: 0c7b1...9fe