Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er litt frustrert og lurer på om jeg skal legge noe i det eller bare gi f. Jeg får ikke så mange gaver til jul...liten familie og barna blir prioritert. Helt OK!! Snakket om en venninne om dette og hun foreslo at vi skulle begynne å gi hverandre. Ikke store greiene men bare så det er noe under treet til oss og. Flott det :-) I forfjor fikk jeg gaven i februar. Hun har det alltid så mye travlere enn alle andre. Vi bor 2 km fra hverandre. I fjor fikk jeg badesalt. Vi har kun dusj. I år leverte jeg gaven og kort noen dager før jul. Fikk ikke noe tilbake da kun mannen var hjemme. Jeg har enda ikke fått gave, hun har ikke gitt lyd fra seg og heller ikke takket for gaven jeg ga. Jeg hadde langskjems om det var meg. OG hadde iallefall sagt beklager og takk. Tenker jeg neste jul sier vi dropper gaver. Må vel være OK? Anonymous poster hash: 60909...01a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Helt ok å droppe gaven ja. Ingen vits å holde på slik. Anonymous poster hash: 5c644...d32
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Ingen tvil, dropp gaven neste år. Virker som om hun kanskje ikke er så omtenksom annet enn på tankeplanet, ikke i virkelig handling. Anonymous poster hash: f3497...889
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Dropp gaven. Dårlig gjort av henne! Anonymous poster hash: 14423...2b7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Hehe var som å lese min situasjon. Har også en slik. Hadde ikke tenkt å gi gave til dem og barna, pga stram økonomi, men siden hun ringte og spurte om ikke vi kunne gi til hverandre sa jeg ja til det. Rett før jul, dro vi med gaver til dem. Fikk da beskjed om at de skulle komme dagen derpå med gaven.(tydeligvis ikke kjøpt da for da hadde vi vel fått dem i samme slengen) kommer hun når hun sier det? Neeida. Hun sa t.o.m til meg samme dag at de skulle komme. Ikke en lyd i fra dem siden. Noen takk for gaven fikk vi heller ikke. Føler hun lagde avtale bare for å sikre seg ekstra pakker under juletreet. Hadde hun enda kommet med en beklagelse, ala hun helt hadde glemt avtalen, at de fikk dårligere råd enn antatt o.l hadde det vært helt greit. Gir ikke bare for å få, men når det hele var hennes ide synes jeg det blir for dumt. Gir ikke til neste år for å si det slik. Anonymous poster hash: 79735...7c1
Sjokoladebanan Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Opplevde noe av det samme selv. Har ikke gitt til hverandre før, men ble enige om å kjøpe en liten symbolsk ting til hverandre. Gav gave, men fikk ikke tilbake. Ikke takk heller for den saks skyld. Men jeg hadde vel ærligtalt ikke helt forventet det heller. Hun har en lei tendens til å love ting og ikke følge det opp, så hadde nok blitt mer overrasket om vi faktisk fikk gave. Jeg hadde aldri klart å gjøre noe slik, og hadde blitt kjempeflau om jeg ikke hadde kjøpt, men folk er forskjellige.
Odine! Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Til neste år kjøper du heller en gave til deg selv og har under treet.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Lignende her: vi fylte 30 i år. Jeg troppet opp på dagen med gave til henne (fødte to uker tidligere, så av naturlige årsaker kunne jeg ikke bli med på feiringen). På kvelden på min 30-årsdag sendte hun en gratulasjon på SMS og sa hun ikke rakk innom. Hun har fortsatt ikke kommet med gaven, og jeg er født i juni. Til jul leverte jeg gavene i god tid, mens hun sendte en melding sent på lille julaften og sa hun ikke rakk innom før på nyåret. Ingen gaver i 2016... Anonymous poster hash: 95d43...90d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Greit å se at det ikke bare er jeg som sliter med kjipe "venner". Trist når folk er sånn. HI Anonymous poster hash: aa869...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå