Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Dere vet at treet og alle grenene skal rettes ut og ordnes? Slik at treet ser så ekte ut som mulig, og slik at det blir så tykt med grønt at man knapt kan se det er plast. Eller er vi de eneste som gjør det? Jeg ser på bloggere og andre bilder i sosiale medier at folk retter ikke ut trærne sine! Det er store "hulrom" mellom grenene på de falske trærne, og da kan man jo virkelig skjønna at andre syns det er stygt. Grenene blir bare klumper som ser helt idiotisk ut. De har tydeligvis bare tatt treet ut av esken og plassert delene oppå hverandre uten å gjøre noe mer. Det er så vanvittig stygt! Vet ikke om noen andre skjønner hva jeg mener, men jeg kan finne en link til et bilde om noen trenger det.. Jeg er litt perfeksjonist, så jeg henger meg opp i slikt. Lurer bare på om det ikke er normalt å fikse treet sitt? Anonymous poster hash: 22722...505
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg trenger link. For jeg har vansker med å tro deg Anonymous poster hash: 7198d...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Har jeg gjort det riktig? 😜 Og ja, jeg vet det er litt mye pynt, fikk silkebånd av ei venninne og tok helt av her Anonymous poster hash: 3e565...57e
Ikkedytt Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg retter ut og ordner selvfølgelig. Det peker jo veldig oppover når man tar det ut av esken..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Så deilig det må være å gå rundt og tro at det kun er du som gjør det korrekte! Anonymous poster hash: badfb...a2e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Vær så snill å legg ut link da! Anonymous poster hash: 7198d...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Treet ser jo ikke ut før man har bustet den til så jeg håper virkelig ikke at det er folk som gjør som du sier Anonymous poster hash: 3a920...f85
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Mitt tre kommer som byggesett, mange deler, og buster det selvfølgelig til. Men mitt er veldig tett med grener. Skal man ha falskt juletre, lønner det seg og betale en del, så man får et fint. Jeg har hatt mitt i 13 år, og det ser like bra ut. Anonymous poster hash: bec55...9eb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Jeg må innrømme at jeg synes ikke trær som ikke er ekte ser noe særlig mer ekte ut selvom man fikser, buster og ordner aldri så mye. At enkelte synes det er pent og praktisk, eller er allergiske skjønner jeg jo - men det ER et plastikktre uansett. Anonymous poster hash: 43642...59b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 Legg ut linker da! Jeg har ikke sett det noen plass... Vi brukte vel over en time på å ordne treet, tett og perfekt :-) Anonymous poster hash: 62696...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå