Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Har en gutt på to måneder som har blitt ganske god og rund. Strømpebuksene et for lange i beina og for trange rundt livet, bodyene er trange med alt for lange armer og sokkene er for store, men trange rundt beinet. 😂 Hvor kan jeg finne klær som passer litt bedre til den runde gutten min? Anonymous poster hash: 8b4ec...f45
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Tusen takk. Anonymous poster hash: d82cf...029
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Hehe...kjenner til fenomenet. Joha har kjempegode strømpebukser. Anonymous poster hash: 31a05...4b4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Hehe...kjenner til fenomenet. Joha har kjempegode strømpebukser. Anonymous poster hash: 31a05...4b4 Strømpebukse fra Joha var lange og trange til min tynne datter... Cubus er ganske gode i størrelsen i forhold til mange andre. Anonymous poster hash: bcb85...44e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Hehe...kjenner til fenomenet. Joha har kjempegode strømpebukser. Anonymous poster hash: 31a05...4b4 Strømpebukse fra Joha var lange og trange til min tynne datter... Cubus er ganske gode i størrelsen i forhold til mange andre. Anonymous poster hash: bcb85...44e Virkelig? De i ull? Ikke sånne trange, men i merinoull? Kommer i rosa, lilla og lyseblå Min tjukkas har passet disse hele tiden. Og her snakker vi lår! Anonymous poster hash: 31a05...4b4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Hehe...kjenner til fenomenet. Joha har kjempegode strømpebukser. Anonymous poster hash: 31a05...4b4 Strømpebukse fra Joha var lange og trange til min tynne datter... Cubus er ganske gode i størrelsen i forhold til mange andre. Anonymous poster hash: bcb85...44e Virkelig? De i ull? Ikke sånne trange, men i merinoull? Kommer i rosa, lilla og lyseblå Min tjukkas har passet disse hele tiden. Og her snakker vi lår! Anonymous poster hash: 31a05...4b4 Beklager, så ikke noe om ull. Nei, det var nok rosa og blå bomull med antiskli på knærne som var trange Anonymous poster hash: bcb85...44e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Jeg hadde også en sånn "michelin-man" unge, så ut som låra var skrudd på Jeg erfarte at name-it og kappahl har ganske smale klær, mens cubus og hm er bredere i fasongen. Jeg har nemlig en i andre enden av skalaen også, en lang og tynn jente, og hun passer perfekt i name-it som er smalere i fasongen. Anonymous poster hash: 4b1e6...3b4
Krumelur Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Hatt en tjukkas og en semitjukkas, og må si at ull er tingen. Det strekker seg og former seg etter kroppen. Grusomt å få på babyene trange bomullsbodyer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå