GÃ¥ til innhold

TV-slave 👿


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er en TV-slave!

Litt er helt greit, men hver dag? Hvis ikke jeg hadde tatt intiativ tror jeg han hadde sett på TV heeeele dagen! Med 2åringen. Grrrr!

 

Anonymous poster hash: d132c...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser TV hver dag, og anser meg ikke tio å være TV-slave av dem grunn.

 

Anonymous poster hash: 44cce...da2

Skrevet

Jeg ser TV hver dag, og anser meg ikke tio å være TV-slave av dem grunn.

 

Anonymous poster hash: 44cce...da2

Ser du TV hele dagen hver dag er du TV-slave jo!!

 

Mannen min er også sånn. Når jeg er bortreist sitter de hele dagen i helgene og ser TV. Mann og barn. Argh!!

 

Anonymous poster hash: 8f78c...de5

Skrevet

Stakkars unge.

 

Men kommuniserer dere ikke da eller? Si at han skal finne på noe? Gå ut en tur, sykle, trille ball, leke osv?

 

Anonymous poster hash: 024d6...d5e

Skrevet

deilig og slappe av :) ikke synd på barnet av den grunn



Anonymous poster hash: feb18...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...