Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Mannen er en TV-slave! Litt er helt greit, men hver dag? Hvis ikke jeg hadde tatt intiativ tror jeg han hadde sett på TV heeeele dagen! Med 2åringen. Grrrr!  Anonymous poster hash: d132c...e06
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ser TV hver dag, og anser meg ikke tio å være TV-slave av dem grunn.  Anonymous poster hash: 44cce...da2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ser TV hver dag, og anser meg ikke tio å være TV-slave av dem grunn.  Anonymous poster hash: 44cce...da2 Ser du TV hele dagen hver dag er du TV-slave jo!!  Mannen min er også sånn. Når jeg er bortreist sitter de hele dagen i helgene og ser TV. Mann og barn. Argh!!  Anonymous poster hash: 8f78c...de5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Stakkars unge.  Men kommuniserer dere ikke da eller? Si at han skal finne på noe? Gå ut en tur, sykle, trille ball, leke osv?  Anonymous poster hash: 024d6...d5e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 deilig og slappe av ikke synd på barnet av den grunn Anonymous poster hash: feb18...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå