Gå til innhold

Nye klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny jobb og må ha nye halvåpne klær. Jeg er større enn jeg liker 44/46, så vil egentlig vente, men inser at jeg ikke kan gå naken mens jeg jobber meg nedover. Jeg har en dressjakke, en kjole og en jeans som passer. Hvor bør jeg gå og hva bør jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: 8997e...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i lik situasjon som deg, og trenger også påfyll av jobbklær. Jeg går for smale jeans i stretch og kjoler/tunikaer/lange bluser. Jeg finner gode bukser med høyt liv på feks Vivikes og på Zizzi, som har store størrelser. Fine, lange ulljakker funker over andre topper og bluser når det er kaldt.

Anonymous poster hash: d1fc4...a5d

Skrevet

HI her:

Mente halvpene klær! 😝

Skrevet

Jeg er i lik situasjon som deg, og trenger også påfyll av jobbklær. Jeg går for smale jeans i stretch og kjoler/tunikaer/lange bluser. Jeg finner gode bukser med høyt liv på feks Vivikes og på Zizzi, som har store størrelser. Fine, lange ulljakker funker over andre topper og bluser når det er kaldt.

Anonymous poster hash: d1fc4...a5d

Jeg er nok ikke tunikadame. Vivikes bukser har jeg aldri prøvd, men takk - skal prøve! 😊

Skrevet

HI her:

Mente halvpene klær!

Haha, begynte å lure på hvilken rar plass du jobber på, siden du måtte ha halvåpne klær :D

Skrevet

Kjøp deg noen pene skjørt som går til knærne, så kan du variere med topper, og dressjakke / lange "innejakker" og noen pene ankelstøvletter?

Du ser automatisk litt pyntet ut i skjørt.

Anonymous poster hash: 7bc61...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...