Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg har fått ny jobb og må ha nye halvåpne klær. Jeg er større enn jeg liker 44/46, så vil egentlig vente, men inser at jeg ikke kan gå naken mens jeg jobber meg nedover. Jeg har en dressjakke, en kjole og en jeans som passer. Hvor bør jeg gå og hva bør jeg kjøpe? Anonymous poster hash: 8997e...490
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er i lik situasjon som deg, og trenger også påfyll av jobbklær. Jeg går for smale jeans i stretch og kjoler/tunikaer/lange bluser. Jeg finner gode bukser med høyt liv på feks Vivikes og på Zizzi, som har store størrelser. Fine, lange ulljakker funker over andre topper og bluser når det er kaldt. Anonymous poster hash: d1fc4...a5d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 HI her: Mente halvpene klær! 😝 Anonymous poster hash: 8997e...490
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er i lik situasjon som deg, og trenger også påfyll av jobbklær. Jeg går for smale jeans i stretch og kjoler/tunikaer/lange bluser. Jeg finner gode bukser med høyt liv på feks Vivikes og på Zizzi, som har store størrelser. Fine, lange ulljakker funker over andre topper og bluser når det er kaldt. Anonymous poster hash: d1fc4...a5d Jeg er nok ikke tunikadame. Vivikes bukser har jeg aldri prøvd, men takk - skal prøve! 😊 Anonymous poster hash: 8997e...490
Luksusdyret Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 HI her: Mente halvpene klær! Anonymous poster hash: 8997e...490 Haha, begynte å lure på hvilken rar plass du jobber på, siden du måtte ha halvåpne klær
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 Kjøp deg noen pene skjørt som går til knærne, så kan du variere med topper, og dressjakke / lange "innejakker" og noen pene ankelstøvletter? Du ser automatisk litt pyntet ut i skjørt. Anonymous poster hash: 7bc61...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå