Gå til innhold

Fikk ikke gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ordnet ikke julegave fra barnet vårt til meg. Er utrolig skuffet. Synest dere jeg har grunn til det?

Anonymous poster hash: 020e6...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 77718...bc3

Skrevet

Ehh nei du er skikkelig storforlangen!

Stakkars mannen din som må bo med deg hver dag..

Anonymous poster hash: 942f6...55f

Skrevet

Går utifra at dette skal være et tulleinnlegg? Parodi på de andre trådene? (Håper jeg hvert fall!)

Anonymous poster hash: ff1c7...857

Skrevet

Kommer ann på hvordan du er trur jeg.

For om du er ei typisk juledame, som elsker gaver å mannen din vet hvor høyt du setter pris på en liten oppmerksomhet han ordner fra de små, å dette er noe dere gjør hvert år. Men ikke hadde gjort det i år, vel da syns jeg du har god grunn.

Vi har det sånn :-) så mannen ordner bestandig opp!

Men er du ikke helt sånn, dere har ingen faste tradisjoner og ingen avtaler. Da syns jeg kanskje ikke du har like god grunn.

Skrevet

Da regner jeg med at du kjøpte gave fra barnet til far også da?

Ellers har du hvertfall ikke noe grunn til å være skuffet!

Anonymous poster hash: 942f6...55f

Skrevet

Du har all grunn til å være skuffet.

Jeg hadde blitt det. Ikke fordi jeg har stort behov for gaver, men fordi det betyr mye for jenta vår å gi noe til meg - og hun er for liten til å ordne det selv.

Jeg og mannen gir ikke gaver til hverandre, men sørger for at jenta har noe å gi..

Anonymous poster hash: 8ca82...c98

Gjest Antarctica
Skrevet

Du har all grunn til å være skuffet.

Jeg hadde blitt det. Ikke fordi jeg har stort behov for gaver, men fordi det betyr mye for jenta vår å gi noe til meg - og hun er for liten til å ordne det selv.

Jeg og mannen gir ikke gaver til hverandre, men sørger for at jenta har noe å gi..

Anonymous poster hash: 8ca82...c98

Høres ikke helt ut som om tårene her var på barnets vegne, gitt...
Skrevet

Mannen her kjøper heller ikke egne gaver fra barna. Får jo gjerne ting de har laget selv i barnehagen, og det synes jeg er mye mer betydningsfullt enn om han skulle kjøpt noe fra dem...

Anonymous poster hash: 61b09...987

Skrevet

Vi hjelper barna med å ordne gave til oss fra dem. Det er noe barna synes er skikkelig stas, vi synes også det er hyggelig. Jeg skjønner skuffelsen din.

Anonymous poster hash: adb77...776

Skrevet

Du er kravstor og burde få orden på hva du anser som viktig.

For meg er det tullete å kjøpe gave til hverandre fra barna og skape så voldsomt mye fokus på gaver. Vet det er mange voksne som er veldig opptatt av gaver til seg selv, men jeg personlig synes det blir rart med stort fokus på dette.

Anonymous poster hash: 8b74d...d82

Skrevet (endret)

Det har vi aldri gjort, og har vel heller aldri tenkt på. Barnehagebarnet hadde fleire julegåver han hadde laga, medan skulebarnet hadde berre ei, som me foreldre fekk. Når dei finn ut sjølve at dei vil kjøpe gåver til oss, så skal vi heller hjelpe dei med det. Hugsar far vår køyrde oss til landhandelen i bygda for at vi skulle kjøpe julegåve til mor mi frå "alt-mogleg-kroken" der.

Men her høyrdes det ut som om HI forventar at mannen skal kjøpe gåva. Då må du iallefall fortelje han at du forventar dette (heilt tullete spør du meg, men vi er nok ulike) for det er ikkje så godt for han å vite.

Endret av soleia
Skrevet

Nei. Men jeg opplevde at min kusine ga mine tantebarn gave, men ikke gave til mine egne barn. Det er dårlig gjort!

Anonymous poster hash: 15b17...a22

Skrevet

Nei, men jeg ordner gave fra barnet vårt til han hvert år. :P Pleier ikke å bry meg for det er ikke mange gavene på oss voksne.. 

Anonymous poster hash: f2302...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...