Gå til innhold

Hvorfor må de mase så om spisingen min???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er normal slank(61 kg.på 164 cm.)Hver gang jeg er hos svigerd så maser de om at jeg må spise mer når vi sitter til middagsbordet/kvelds etc....de spør tilogmed barnet vårt om mamma bruker å spise så lite hjemme også!?!Det r akkurat som at de ikke tror jeg liker maten eller om jeg har noe problem..jeg synes det er fryktelig irriterende å måtte forsvare spisingen min hver gang!Jeg er ikke noe storspiser, jeg spiser normalt og blir fort mett!!!Hva er det med folk som kommenterer andre folk spising??!

Anonymous poster hash: a011b...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel redd du ikke liker maten? Eller kanskje de er gammelt folk og er oppdratt til å "nøde" besøket sitt?

Ikke bry deg om det, etterhvert kan du ha humor på det. Livet blir mye enklere om man kan le av alt det dumme andre finner på å si, enn å bli irritert.

Anonymous poster hash: f4a0e...216

Skrevet

Jeg kunne tålt mye irriterende nøding, men at de spør barnet om mamma spiser så lite hjemme også, hadde ikke vært greit. De gir inntrykk av at det er noe galt med ditt matinntak overfor barnet. Jeg ønsker at mine barn skal slippe å "gruble" over mat.

Ville pratet med dem om det.

Skrevet

Sliter med det samme, alle klager på at jeg ikke spiser nok... Plagsomt, så har begynt å takke pent nei til middagsinvitasjoner både hjemme hos andre og ute på restaurant.. Jeg spiser til jeg er passe mett og ikke sulten lenger , det har jeg alltid gjort. Jeg kommenterer aldri på andre sitt matinntak, så hvorfor kommenterer familie og venner ALLTID på mitt? Syns personlig at det er frekt! Er 170 cm høy og veier 58 kg (en vekt jeg har veid hele mitt voksne liv og som jeg trives med).

Skrevet

Sånn har jeg det også men her er det helsepersonale som er beskymret.

Jeg lå 5 dager etter fødsel på barselavdelingen å de var beskymret for de syns allerede da at jeg var blitt så tynn.

Alle de 3 helsesøsterene jeg har hatt har også vært beskymret.

Jeg spiser ikke lite men legger bare ikke på meg.

Veide meg igår å er visst bare 40 kg å ca 156 høy.

Anonymous poster hash: 11b22...a8c

Skrevet

De kommenterer det hver gang vi spiser der...men at de kommenterte det til jenta vår tok kaka😳

Gjest Antarctica
Skrevet

Skrullete folk. Sett dem på plass! De tar ikke skade av en reprimande om at det er meget udannet å pirke på gjestene og kommentere deres apetitt!

Skrevet

Hehe ja neste gang sier jeg ifra!!!

Skrevet

Det høres utidig ut.

Men på den annen side, klarer du å gjøre noe med måten spisingen din fremstår? Spiser du opp det du forsyner deg med?

Anonymous poster hash: 6526b...ca7

Skrevet

Jeg tar bare det jeg vet jeg spiser.står aldri noe igjen etter meg.Begynner å bli lei....

Skrevet

Sånn var svigermor før.. Er 54 kilo på 160 cm. Jeg spiser der jeg vil, og blir fort mett. At noen skal være så opphengt i mat, blir så irr!!

Anonymous poster hash: d30f5...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...