Gå til innhold

Er jeg tjukk eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skulle vi registrere info på pulsklokka mi. Typen så vekta jeg registrerte og før jeg skrev inn tallet gjettet han 7 kilo mer enn hva jeg veier.. Jeg sa vekta og han sa: pluss på en kilo...Er ikke slank, men ikke smellfeit heller? Er 160 cm..

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

post-42-485248_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er slank.. Og det er udiskutabelt.

 

Du er ikke så trent og muskuløs, men du er slank. Ikke i nærheten av tjukk. Å kalle det der tjukk er bare idiotisk.

 

Anonymous poster hash: 298b3...234

Skrevet

De færreste menn har såpass peiling at de greier å gjette vekten på damer riktig.

 

Du har en flott, slank kropp - så jobb med selvtilliten din slik at du ikke blir satt ut av slike uskyldige kommentarer!



Anonymous poster hash: 3ef4d...dc9
Skrevet

Ja, du er smellfeit..............

 

Herregud så lei jeg er av sånne idiotspørsmål som egentlig er fordekte skrytespørsmål



Anonymous poster hash: 59562...9ec
Skrevet

Du er slank.. Og det er udiskutabelt.

 

Du er ikke så trent og muskuløs, men du er slank. Ikke i nærheten av tjukk. Å kalle det der tjukk er bare idiotisk.

 

Anonymous poster hash: 298b3...234

Utrent er jeg, ja! Dessverre har trening blitt nedprioritert en periode. Ble en smule overrasket når han tippet vekta mi.. 3 kilo mindre enn når jeg nettopp hadde fått vårt barn. Mulig bør jeg bare la være å bry meg. Føler meg dvask, men er ikke så tung som han tippet..

 

 

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Skrevet

Ja, den bilringen der hadde jeg skammet meg over altså. Regner med du sliter med å finne store nok klær... Stakkars.

 

Anonymous poster hash: 79be4...fb6

Skrevet

 

Du er slank.. Og det er udiskutabelt.

 

Du er ikke så trent og muskuløs, men du er slank. Ikke i nærheten av tjukk. Å kalle det der tjukk er bare idiotisk.

 

Anonymous poster hash: 298b3...234

Utrent er jeg, ja! Dessverre har trening blitt nedprioritert en periode. Ble en smule overrasket når han tippet vekta mi.. 3 kilo mindre enn når jeg nettopp hadde fått vårt barn. Mulig bør jeg bare la være å bry meg. Føler meg dvask, men er ikke så tung som han tippet..

 

 

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Det finnes ikke noe galt i å være utrent, så lenge man er sunn og i aktivitet. Alle må ikke ha sixpack.

 

Jeg har alltid vært tynn selv. Men dvask og utrent. Helt inntil nylig. Når jeg bare begynte å prioritere skikkelige streningsøkter. Det syns 😉

 

Anonymous poster hash: 298b3...234

Skrevet

Jeg har faktisk veid 10-11 kilo mer som ikke-gravid. Jeg har brukt str 40 i klær til tross min lave høyde. Har ikke alltid veid "lite" altså. Dere behøver ikke være frekk. Nå oppfatter jeg dessverre min samboer sin kommentar som en smule fornærmede.

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du veier? Synes du er slank forresten! Bare spør fordi jeg er like høy som deg, og har lignende figur, - og er bare nysgjerrig:)

 

Anonymous poster hash: 360a3...70c

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du veier? Synes du er slank forresten! Bare spør fordi jeg er like høy som deg, og har lignende figur, - og er bare nysgjerrig:)

 

Anonymous poster hash: 360a3...70c

54 med klær :)

 

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Skrevet

Jeg har faktisk veid 10-11 kilo mer som ikke-gravid. Jeg har brukt str 40 i klær til tross min lave høyde. Har ikke alltid veid "lite" altså. Dere behøver ikke være frekk. Nå oppfatter jeg dessverre min samboer sin kommentar som en smule fornærmede.

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

 

Mente han å fornærme deg - eller er det du som oppfatter det som fornærmende?

 

Det er en svært viktig forskjell. Om han mente å fornærme deg så er han jo bare stygg med deg.

Om det er du som bare oppfatter det som fornærmende så ligger problemet i din dårlige selvtillig og ditt dårlige selvbilde.

 

Min eks sa noe lignende til meg - "hæ, du veier da minst xx antall kilo, ikke snakk om at du ikke veier mer enn yy kilo!".

Eneste grunnen til at han sa det var fordi han mente at noen med min høyde garantert måtte veie xx antall kilo - selv når de er slanke. Det fantes ikke noe fornærmende i det, ingen antydninger til at han mente jeg veide for mye (tvert imot, jeg fikk beskjed om å ikke gå ned i vekt!).

 

Så spørsmålet er - mente han å fornærme deg eller gi deg et stikk, eller er det du som føler det slik pga. dårlig selvbilde?

 

Anonymous poster hash: 3ef4d...dc9

Skrevet

 

Kan jeg spørre hvor mye du veier? Synes du er slank forresten! Bare spør fordi jeg er like høy som deg, og har lignende figur, - og er bare nysgjerrig:) Anonymous poster hash: 360a3...70c

54 med klær :)Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Takk for svar. Jeg ligner deg i figur og veier 56 kg. Før veide jeg under 50 kg og det var ikke kledelig på meg - mye mer fornøyd nå! Synes du ser ut som du er fisk og sunn og har akkurat passelig kropp.

 

Jeg hadde ikke brydd meg om kommentar fra kjæresten - ville bare tenkt det var litt ubetenksomhet fra hans side.

 

Anonymous poster hash: 360a3...70c

Skrevet

 

 

Kan jeg spørre hvor mye du veier? Synes du er slank forresten! Bare spør fordi jeg er like høy som deg, og har lignende figur, - og er bare nysgjerrig:) Anonymous poster hash: 360a3...70c

54 med klær :)Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Takk for svar. Jeg ligner deg i figur og veier 56 kg. Før veide jeg under 50 kg og det var ikke kledelig på meg - mye mer fornøyd nå! Synes du ser ut som du er fisk og sunn og har akkurat passelig kropp.

Jeg hadde ikke brydd meg om kommentar fra kjæresten - ville bare tenkt det var litt ubetenksomhet fra hans side. Anonymous poster hash: 360a3...70c

"Frisk" ikke fisk:)

 

Anonymous poster hash: 360a3...70c

Skrevet

Ikke sikkert han mente noe frekt med det. Men når jeg sa min egentlige vekt og han sa " pluss på et kilo da" føltes det ut som han ikke trodde på meg, men ville si det på en formildende måte. Men han har aldri kalt meg stygge ting rett ut altså

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Skrevet

Ehh...dette ble bare teit. Du er tynn og vet det selv.



Anonymous poster hash: 670c2...795
Skrevet

Ikke sikkert han mente noe frekt med det. Men når jeg sa min egentlige vekt og han sa " pluss på et kilo da" føltes det ut som han ikke trodde på meg, men ville si det på en formildende måte. Men han har aldri kalt meg stygge ting rett ut altså

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

 

Da er problemet ditt dårlige selvbilde, ikke mannen. Du veier 54 kilo og likevel må du starte en tråd og legge ut bilde av deg selv og spørre om du er tjukk... Jobb mer med selvbildet ditt for å få et realistisk bilde på hvordan du ser ut og hvem du er, da vil ikke slike uviktige uttalelser få deg ut av balanse :)

 

Anonymous poster hash: 3ef4d...dc9

Skrevet

"Tynn" er for meg "skrapa", "syk", "mager". Nei, jeg er ingen av delene. Jeg har fett mellom lårene, bilringer når jeg sitter, magen er pudding etter fødsel 2 for 1,5 år siden. For noen betyr det feit, kommer an på øyet som ser. Men jeg er ikke overvektig , og det vet jeg jo. Bmi er under 25.

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Skrevet

Du er passe , helt normal. Begynn å tren og du blir fit og sterk. Jeg ser nesten ut som deg bare med mer muskler men jeg er 171 høy og 55,5 kg.

 

Anonymous poster hash: 6bc98...187

Skrevet

Du er slank, og har bmi på 21. Mannfolk har jo ikke peiling på vekt. Jeg er like høy som deg, men har bmi på 26, og jeg er fornøyd.



Anonymous poster hash: d3e61...6dd
Skrevet

Du er passe , helt normal. Begynn å tren og du blir fit og sterk. Jeg ser nesten ut som deg bare med mer muskler men jeg er 171 høy og 55,5 kg.

 

Anonymous poster hash: 6bc98...187

Hvorfor skal alle det?

 

Anonymous poster hash: cdd97...1d0

Skrevet

Alle trenger ikke det... Men de som legger ut bilde av seg på nett og spør om hvordan hun ser har tydeligvis bedt om en mening. Det er min mening . Ellers håper jeg alle gjør hva de selv er happy med , og ikke hva folk på nett, naboen eller mannen sier ... Skal jeg si naw ah du er sååå fin og tynn når jeg mener hun ser normal ok ut . Hun er slank og burde være fornøyd i aller høyeste grad men kan altså bli mer trent og dermed enda finere ( ifølge meg)

 

Anonymous poster hash: 6bc98...187

Skrevet

Med mindre typen din er ei vekt, har han ingen evner til å tippe riktig hva du veker. Velger du å ødelegge jula fordi han har tippa at du er tyngre enn hva du er, når du selv vet tallet og i tillegg har øyne som du kan se deg selv med, vel, da er du tykk helt andre steder enn i selve kroppen. Sorry altså, men du er ikke tjukk. Utrent, det kan jeg gå med på, og det kan jo du og pulsklokka få gjort noe med. De fleste får valker når de sitter, i alle fall de som har vært gravide mer enn en gang.

 

Anonymous poster hash: 4ed94...f0d

Skrevet

Idag skulle vi registrere info på pulsklokka mi. Typen så vekta jeg registrerte og før jeg skrev inn tallet gjettet han 7 kilo mer enn hva jeg veier.. Jeg sa vekta og han sa: pluss på en kilo...Er ikke slank, men ikke smellfeit heller? Er 160 cm..

 

Anonymous poster hash: 3c8a3...99b

Har det klikket for deg?

 

Anonymous poster hash: 4d682...5e8

Skrevet

Da han sa pluss en kilo, kanskje han formulerte seg litt feil, men mente minus en kilo pga klæra? Sånn tenker alltid jeg



Anonymous poster hash: ff842...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...